Gå til innhold

hvorfor har ikke flere herqules vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil er tvilligvogna til herqules den eneste aktuelle vogna vor oss som får to tette, men ser omtrent ingen som har den vogna(eller herqules vogner i det heletatt), for meg virker den superpraktisk, og så er de jo ganske billige!

Har hørt noen som har herqules, og de sier bare positivt om den, så hvorfor har ikke flere den da, noen som har negative erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper grunnen til at så få har den er nettopp at de er så vanskelige å finne.. Jeg hjalp ei venninne å lete etter den "ultimate" søskenvogn, og tror det var veldig tilfeldig at jeg kom over den på nettsiden i d hele tatt.. Så ingenting om norske forhandlere... Men det er jo Emmaljunga som produserer de eller var det Hartan... Hm.. Tror ikke kvaliteten er så verst!

Skrevet

Hvor kan man finne en slik Herqules vogn? Vi venter tvillinger, og har ennå ikke skaffet oss vogn. Det er så vanskelig!!!!

Skrevet

jeg har lett etter herqules vogner, men har ikke funnet noen nettside som har dem.. veit du om noen nettsider?

Skrevet

søk på "Herqules Twin Raptor Spin" på google.. så får du opp en del sider..

Selv synes jeg ikke den ser ut som den perfekte søskenvogn med to tette.. må jo ha en bag og en sittedel som sitter motsatt vei. DA begynner det å ligne den perfekte søskenvogna.. meeen den finnes jo ikke.. bare nesten. Easy walker har nesten klart det. Noen som vet om noen andre ??

Skrevet

Jeg har en sånn herqulesvogn:) Ikke tvilling men den razor 6 spinn. Likte vogna så godt at jeg bestilte meg like godt den paraplytrilla som heter rally i tillegg:) Den venter jeg enda på. Ikke sett den i "live" så jeg er spendt! Disse vognene skal man få bestillt hos de butikkene som fører emaljunga. Det fikk jeg. Måtte forhåndsbetale så ikke butikken skulle tape om jeg ombestemte meg.. Butikken jeg kjøpte vogna i skulle slutte å føre det merket. Skjønner ikke hvorfor?? Synest de vognene er supertøffe og veldig behaglig å trille. Lang liggelengde og masse praktiske lommer.

Her er en link til siden hvor jeg har studert

vognenehttp://www.herqules.no/index_no.htm

Skrevet

Hmm..når jeg prøver denne linken jeg skrev oppom så får jeg ikke fram siden..

Men skal en se vognene så er det bare å skrive www.herqules.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...