Gå til innhold

Dibber dere når barna er våkne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er innom rett som det er, men skriver ikke så mye lenger. Benjamin kan leke på gulvet eller se tegnefilm eller noe. Men gjør ikke for mye ut av det. Prøver iallefall. De siste dagene har det vært alt for mye siden vi har vært syke.Ikke vært ute på flere dager. Går snart amokk.hehe

Jeg sitter 1 meter fra Nora, hun leker på gulvet i påvente av at dagens første bæsjebleie skal komme etter frokost - jepp, jenta er inne i rutinene på det iallefall:-)

Jo, det hender da jeg er inne her når hun er våken, men oftest på kvelden etter at alle tre er lagt, eller under formiddagshvilen!

Annonse

Hmm, jeg dibber når Maja er våken også jeg da...

Men prøver mer og mer og ta det når hun ligger og sover. Men nå på morgenen så er hun utsultet etter å få prate med lekene sine etter natta og hun blir ikke sulten før rundt 10 så da koser hun seg i lekegrinden mens jeg spiser frokost, leser avisen og dibber.

Så dibber jeg igjen litt rundt formiddagsluren hennes og ettermiddagsluren hennes og etter at hun har lagt seg. Men jeg kan også være innom når hun er våken - da ligger hun på gulvet eller i lekegrinden eller pappaen holder på med henne.

ja ,men sitter ikke parat foran pc'n hele dagen liksom...=p

er bare på internett nå og da og sjekker innlegg ,e-post,blink-post,nettbypost... hehe...ja..:P men har jo ikke tid til å sitte her over lengre tid.. det blir d når gutten min sover lunsj eller middag...=) eller om kvelden etter han har lagt seg;)

Annonse

Sitter ikke her mens Karsten er våken, nei... Han krever for mye oppmerksomhet av mor til at jeg kan det. Nå holder han på å reise seg, men han eier ikke balanse i det hele tatt. Så da må jeg nesten sitte ved siden av ham hvert sekund han er våken. Ellers slår han bare hodet i gulvet hele tiden... Jeg som trodde det skulle bli mindre jobb når han begynte å bevege på seg!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...