Gå til innhold

Negativ test i dag... :-/

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe..jeg er to uker over mens.. skal teste i morgen..vi hadde bestemt oss for å vente med barn, og satte fokuset over på å kjøpe valp i stedet.. og det kan se ut som om det hjelper å ha fokuset på noe annet..jeg har ennå ikke fått tr..og ahr ahtt ganske stabile sykluser de tre siste mnd... så jeg håper på positiv test i morgen..har noen sympt..ellers ingen tegn..hehe.. men puppane begynner å plage meg nå:-D

Annonse

OJ!!! TO uker over, så har du ikke testet... hehe... imponerende... jeg har hatt lyst til å teste siden to uker FØR ikm jeg... hehe....

Vi har også egentlig tenkt at vi ikke skulle bli gravide før til sommeren, men så er det plutselig to-tre venninner som har blitt gravide nå, og DET er fryktelig smittsomt!!! :-D

hehe..ja..jeg tenkte ikke noe på det egentlig.. synes bare det var deilig å ikke ha mensen..hehe.. det smitter veldig..jeg har en nevø på to år i april og du kan tro jeg var misunnelig når han kom til verden..hehe.. og alle vennene til svigerinna mi får barn eller er gravide..og da vil jeg også ha barn..og nå har vi kanskje fått det til..er spennende dette.:-D

ja..får håpe det:-D du skal få så mye du bare vil---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------hehe:-D

Hmmm... hadde litt utflod med littebitt blodspor i et par ganger i dag etter dobesøk.. men er ikke blitt noe mer... kanskje det faktisk er en liten spire??? Krysser fingrene i natt, så får jeg se hva morgendagen bringer... Har ikke TR kommet i løpet av natten må jeg nesten kjøpe ny test i morgen og teste søndag......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...