Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ønsker alle sammen er riktig god morgen, og en ellers fin dag!

Nå bærer det øyestraks til ul for å telle eggposer.. Spennende! Kommer nok tilbake i ettermiddag med info, hvordan det gikk.. I alle drømmene (marerittene) mine har jeg nemlig ikke hatt noen egg!

XXXXX for meg selv og alle andre uansett hvor dere måtte være i denne prosessen. Var det i dag du skulle få svar på hcg'en bula? Lykke til:)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8736443-god-morgen-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Og god morgen!!!

Idag er det dommedag for min del... Jeg får se hva som evt befinner seg eller ikke befinner seg i livmoren min.. Er så spent og kvalm her jeg sitter!

Reiser om ikke så altfor lenge, og jeg gruer meg.................

Enn hvis det er noe skikkelig ille da...

Eller enn hvis ikke??

Jaja, det positive med dette,er jo at jeg i det minste finner ut hva som produserer så mye hcg. Er det ikke liv laga, så er det vel ment at det ikke skulle være vår tur nå.....

Håper og tror på det beste!!!

Takk for at du tenkte på meg!

Ha en fin dag!!

Hei alle sammen!

Spennende dag for mange av oss dette gitt!! Masse lykke til til alle sammen i dag :-)) Selv skal jeg også på UL etter å ha sprayet og stukket en stund - er veldig spent og håper alt står bra til :-) Har ikke merket så mye av sprøytene, men de sier at det ikke skal ha noe å si, så jeg stiller på sykehuset spent som bare det litt senere i dag!

Ha en god dag alle sammen, og tvi tvi for oss alle :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...