Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hejsa jeg er nu 25 uker på vei og er sykemeldt pga bækkenløsning havde det med første mand og fikk det selvfølgelig osse denne gang,mit problem er at så mange ikke forstår hvor smertefult det er eller at det overhovedet finnes,jeg er lei af at prøve at forklare det for venner og familie der enten aldri har haft det eller ikke har børn,imens de ser bedrevitende på mig,jeg føler hele tiden de ser på mig som en latsabb, er der andre der har det ligesom mig hvordan får jeg dem til at forstå at det ikke er fordi jeg er doven jeg unngår ting som de ser som lette hverdagsting.ps mange sier til mig så må du jo trene men jeg blir bare værre ved trening og har fået at vide jeg ikke må,hvis jeg alligevel skubber igennem og gør disse ting kan jeg næsten ikke gå i flere dage.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8736394-b%C3%A6kkenl%C3%B8sning-eksisterer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les "Hva bekkenløsning er" litt lenger nede på siden.

Jeg har tatt en utskrift av den til og med, dersom noen skulle kommentere bekkenløsningen min.

Sjefen sa feks en gang at "på hennes tid fantes ikke bekkenløsning", ergo er vi bare sutrepaver hvis vi må sykemeldes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...