Gjest miang20&alicja04.06.07 Skrevet 22. mars 2007 #1 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva er historien din, siden du er her osv? Ser du har barn fra før i alle fall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8734791-babycakes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. mars 2007 #2 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei... Hva historien min er?? Vel har jo veldig lyst på en liten til da, men min kjære sambo er ikke klar ennå, sier han... men jeg tror det meste ligger på at jeg ikke har noe utdanning og at han vil at vi skal ha god økonomi. Vi har en liten gutt på 3 år sammen...En liten uhell...Det er en lang historie, men det har seg sånn at jeg hadde problemer med blødninger når jeg ikke skulle ha det når jeg gikk på p-pillene...Så jeg bestemte meg å slutte på de sånn at jeg fikk orden på syklusen min, (sambo var enig i det da og)...Men så stoppet jeg aldri å blø heller, så det ble til at fikk noen medikamenter til å stoppe blødningene og starte på nytt...Så under denne prosessen så ble jeg da gravid... Vi hadde ikke tenkt på å beholde barnet, men nå viste det seg jo at jeg var 3 mnd på vei da jeg fant det ut... Grunnen til at jeg ikke visste at jeg var gravid før 3. mnd var at jeg forsatt hadde blødninger...Ikke særlig lyst å ta livet av et foster...Visste jo selv (etter å ha gått helse og sosial) at etter et viss antall uker så er det ikke lov å ta abort da, med unntak da...( Vet det ser ut som om jeg har planlagt dette, men det har jeg ikke...Er ikke stand til å gjøre sånt, for å snakke om den dårlig samvittigheten jeg ville ha hatt..) Sambo er kjempe glad i gutten vår, og ble vel glad da jeg var 6 mnd...Han mått nok tenke litt og sånt, finne litt ut av hva vi har gjort...Men gikk jo bra til slutt da...=o) Var en stund jeg var veldig redd for at han skulle gå fra meg, men det har han ikke gjort....Heldigvis..=o) Så vi beholdte barnet...Lille gutten vår en nå 3 år gammel og kjempe herlig... Vi hadde en plan om å vente til han startet på skolen (altså 6 år) så vi kunne "lage" en til...Men så har jo kroppen min blitt klar mye tidligere enn jeg hadde trodd...Og sambo ikke helt med på notene...Men han vil ha flere, bare ikke akkurat nå... Er jo litt tungt å vite at han vil men ikke nå når en selv har såå lyst... Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente...Håper da å komme inn på sykpleien til høste...Hvis alt går etter planen så blir jeg vel en dag Jordmor... Bare spørre hvis det skulle være noe mer...=o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8734791-babycakes/#findComment-8735417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå