Gå til innhold

Hei alle gode jenter! (langt...:) )

Anbefalte innlegg

Det et god stund siden jeg har vært aktiv her inne,men her en liten oppdatering fra meg!

Vi har hatt 5 mislykkede IVF forsøk,to i Danmark og tre på Riksen. Har hatt en exu og en sa. På vårt siste forsøk på Riksen fikkvi ut bare fire egg,men derimot av topp kvalitet, Alle ble befruktet,og vi fikk to på frys for første gang. Det skal sies at jeg har PCOS og endometriose,og derav veldig lav eggproduksjon. Nå skal vi ta en lap før vi går videre med de to eggene vi har på frys,for å se litt på hva som egentlig skjer inne i dette berømte underlivet mitt.;) Der er åtte år siden siste lap,så mye kan jo ha forandret seg på den tiden - og de ser jo heller ikke alt på en ultralyd. Etter den så får vi bare høre hva legen sier om sjangsene våre fremover. Vi har bestemt oss for å adoptere fra Colombia dersom sjangsene våre ikke er så gode for å lykkes. Er de gode ,så hiver vi oss på flere forsøk med godt mot!! : ))

Håper vi alle lykkes dette året,og vil ønske dere alle en riktig GOD VÅR!!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8734705-hei-alle-gode-jenter-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha:o)

Høres ut som om dere har vært igjennom en lang prosess.

Blir spennende med lapen, kan jo ligge mange svar der siden siste lap er 8 år siden. Håper det kommer noen gode svar utifra det!

Lykke til videre!! Krysser fingre for dere uansett hva fremtiden bringer:o)

klem

ååå du har vært igjennom mye... dette er en tung prosess og en tung vei å gå for å lykkes.. men vi gir ikke opp!!! Blir spennende å høre hva de sier etter ny lap da.. får håpe alt er ok og at dere har gode sjanser ennå, og jeg skal krysse alt for dere, for dere fortjener så å lykkes!!!!!!!!!!!!!!

Stor klem fra meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...