Gå til innhold

er det bare meg???

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er nesten i sjokk enda. Denne var ikke planlagt. Gruer oss litt til alle kommentarene vi kommer til å få når vi forteller det. Vi er jo litt fortvilet, men mest glade. Det er jo kjempefint med barn.

Jeg har 7 søsken selv (ekte), og synes det er ganske gøy å være så mange. To av søstrene mine kan ikke få barn, så jeg har lært meg å sette pris på de barna man kan få og bare være glad at man "får det til".

Lykke til med alle teite kommentarer!!

Ikke bry deg om hva folk sier, de er bare misunnelige:) Jeg har akkurat fått nr 4, som skulle være vår siste, men til min store frustrasjon føler jeg meg slettes ikke ferdig og ønsket om et femte barn en gang i fremtiden har begynt å surre i bakhodet... Mine barn er 7 år, 5 år, 3,5 år og en måned gamle. Hvor gamle er dine barn?

Annonse

Du er nok langt i fra alene gitt... Jeg venter min 6., og i tillegg har min mann 3 barn fra før, så vi venter da barn nummer 9!

Mange kommentarer har jeg fått slengt i trynet, bla annet fra svigermor, som klarte å si at "det fantes noe som heter prevensjon, og at det var til for å brukes"...

Men da sjokket hadde lagt seg så var det vist litt kos med ett litet barnebarn alikevel, hehe.

Mora mi er "som vanlig" i gang med å shoppe baby-greier, gleder seg så utrolig masse..

Vi gleder oss veldig vi, denne lille er veldig ønsket og planlagt, ungene gleder seg vilt... Og det er det som er viktig for oss...

Jeg setter nesa i sky jeg, om noen "plukker meg på nesa", og er såå stolt av den lille magen som er kommet... Og mannen min er stolt som en hane, går å smeiker meg på magen og prater til den lille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...