Gå til innhold

De fire fra juliklubben som har startet flest tråder i det siste!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, har jeg ikke startet mer enn 110 tråder de siste 14 dagene?

Får skylde på de fem dagene jeg var hjemme hos mamma med dårlig internett-linje... ;o)

Er det forresten noe å skryte av at jeg har startet så mange tråder? :o)

Det er kanskje heller tegn på at jeg har lite liv utenom DIB? I hvert fall har jeg ikke tid til mye TV titting...

Jeg dibber sjelden mens Karsten er våken... Og husarbeidet gjør jeg som regel ferdig med en gang han har lagt seg. Så da er det visst mannen det går ut over at jeg sitter her, da! Men han synes det er godt å få sitte litt i fred og ro i stua etter en lang dag, han da! Egentlig går det vel mest ut over de andre tingene jeg har lyst til å gjøre (lese bok og scrappe), andre ting får jeg stort sett gjort... :o)

Annonse

Jeg sitter stort sett på nett med morgenkaffen, også er det så lett å åpne nettleseren i stedet for å sitte og planlegge timer. Det er derfor jeg er så mye inne her nå etter at jeg har jobba, jeg har faktisk havna på disse listene ETTER at jeg begynte i jobb! :-)

Når det gjelder å starte nye innlegg... Jeg har ikke noe mål om å starte mange innlegg, men det som er så flott med dette forumet her, er at du får så mange svar fra andre julimødre. Jeg spør jo om ting som jeg lurer på eller håper kan være av allmenn interesse. Eller som innlegget mitt om hunden som flerret tenner og forfulgte meg - godt å få ut et hjertesukk! :-)

Det er jo helt klart "fornuftig dibbing";-) Jeg driver kun ufornuftig dibbing, med svar "i hytt og pine" for det er morsomt og koselig - vi har jo et fint fellesskap her inne! Og så skryter jeg litt av Nora innimellom;-)

Men et lite tillegg fra meg også, ser at jeg har mindre tid nå til alt jeg skal ha gjort, så har hatt vesentlig mindre tid her inne i det siste. Må prioritere litt hardere, kan ikke la mannen ta all malingen her hjemme;-)

Enig med deg Carina:-)

Det er koselig med mye liv her, og det må mange nye tråder til for å holde skikkelig liv i juliklubben.

Jeg har dessverre ikke hatt mye tid til å dibbe i det siste. All for mye tid går på husarbeid, og det er fremdeles mye å gjøre her i den nye leiligheten. Det er litt mer plass å holder orden på, og denne leiligheten er dobbel så stor som den forrige...og det betyr dobbelts så mye støvtørking (vi hadde bare 46 kvm og ett soverom)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...