Stolt mamma! Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Hadde en ma da jeg var 11uker på vei i slutten av januar. Nå prøver vi igjen... Klarer du å se når vi blir gravide igjen? 021175 Takk
Sommer-8 Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 hei Jeg ser at du er sterk og utholdende, men har begynt å bli rastløs i vente på barnet. Kortene forteller meg at du ikke må la det bli en besettelse å få barn. Jeg får opp at dere har problemer nå med å få barn, men du må "kjempe for din rett", og ikke gi opp, for du er nesten framme, men det er forsinkelser, og du kommer ikke videre før du slapper av og ikke tenker så mye på det, la være å prøve, men nyt det du har, så skal du se at det kommer av seg selv. Når ser jeg ikke men det kommer når du minst venter det, og når du lar være å prøve, og har begynt å "leve livet igjen"…
Stolt mamma! Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Heisann! Takk for svar! Du har nok rett i mye av det du skriver!!! Ska prøve å slappe av..Men det er ikke så lett!;-) Hehe! Klarer du å se kjønn? Og hvor mange barn vi vil få?
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 TogK tror det blir oktober jeg...klem og lykke til
Stolt mamma! Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 Såå lenge til.. Hmm Du har spådd meg før sjaman - da sa du det ville gå fort - max8uker sa du da... (du trodde terminen ville bli 16des....
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 det kan hende det....fikk opp oktober ... kan hende jeg tar feil og at du føder i oktober...men da ville du vel være gravid nå? men jeg kan ta feil...
Stolt mamma! Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2007 Nei...Er nok ikke gravid nå... Har mensen nå.. Får vel bare krysse fingrene på at eg blir gravid snart!;-)
Stolt mamma! Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2007 Dytter denne opp til sommer 8. Får du opp mnd nå? Ser du kor mange barn eg vil få og ka kjønn? Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå