filijokus *fødeklar* Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Hei. Har Bugaboo med vinterjul kommet i butikkene? Synes den ser litt pinglete ut med de to små hjulene foran. Er det forresten bra plass under vogna? Jeg må jo kunne shoppe litt med babyen på bytur..thjihi.. Synes dette med vogn er skikkelig vanskelig. Ombestemmer meg hver dag.. Kjæresten min har gitt opp å holde tritt...
mammmamia ** Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Det er veldig god plass i handlekurven ja, men ikke like mye som på en Simo eller sånn da, siden vogna er så lavt nede..! Men bra nok i massevis! ;-) Vinterhjulene har kommet ja, koster vel i overkant av 600 kr..? Men de er ikke svingbare da, det vet du kanskje ;-)
milva76 Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Det er kjempegod plass i bagen under vogna på min. Gleder meg til å ta den i bruk om ca 30 dager!!! Har ventet så lenge på å ta den med på tur.
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 sessan&prinsessan inne på nybaktmamma.com vurderer å selge en grå/rosa bugaboo med diverse utstyr. både vinterhjul, pose, stormtrekk og transportbag. du kan jo logge deg på der og høre hva ho skal ha for den. Det er veldig god plass under vogna syntes jeg
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Ikke så pinglete som den ser ut! Veldig stødig og robust vogn... Ad handlekurv; når man har på bagen kan den være litt lite tilgjengelig fordi bagen er så nærme handlekurven under (hvis du s, men med sportsdelen er det ikke noe prob. Ihvertfall overraskende mye plass i handlekurven, og så kan den snurpes sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå