Gå til innhold

fortsatt ikke kvalm...


Gjest

Anbefalte innlegg

... er 8+1 i dag, og har enda ikke kastet opp... Merkelig. Sist gang jeg var gravid kastet jeg opp hele tiden i en lang periode. Synes det er rart at kvalmen ikke har meldt sin ankomst. Av andre symptomer har jeg mange; trøtt, på do mye, mye luft i magen, store tunge og ømme bryster, lyst på nesten alt jeg kommer over av mat osv... Men kvalmen uteblir. Andre som har det slik? Kanskje jeg tar gledene på forskudd, for kvalmen kan vel fotsatt komme?? Og man kan vel være gravid uten å være kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal du bare nyte det;) Jeg var ikke kvalm med den første, men nå er alt snudd på hode og jeg var kvalm hele døgnet! Men har tatt apupungtur og nå er det borte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duh..hehhe,du ØNSKER deg ikke kvalme nei!tro du meg!

men,når det er sagt,så var jeg og ca 8 uker da den slo ned som en bombe og gjorde meg ganske så ufør her..vært sykemeldt en mnd snat jeg,horav jeg har hatt kun to dager jeg ikke har kasta opp:o( ska krysse stort i taket den dagen det ser ut til å være borte ja..

 

men en annen ting da:dette er mitt tredje svangerskap..med nr en var jeg kvalm om morgenen,men det gikk over,med nr to ikke en eneste dag,og nå stortsett HVER eneste dag...så svangerskapene kan være forskjellige ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan helt klart være gravid uten å være kvalm. Jeg går med nr 2 nå og har ennå ikke opplevd kvalmen...Heldigvis. ! men jeg har alt det andre du har,,,,er trøtt, mye vannlating og konstant sulten...Prøver å la være å spise hele tiden, for jeg vil ikke opp 32 kilo som sist ;) La oss håpe kvalmen ikke kommer :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, jeg er 8+5 i dag.. Ikke vært kvalm i det hele tatt... Men kan være litt uggen. Eneste symptomer jeg har er tisse masse, treg i magen og trøtt....

Tror vi skal være veldig glad for det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre heiha!

Jeg hadde sa etter 10 uker i fjor, og da var jeg ikke kvalm, bare trett og stinn. Nå er jeg 5+4 og heller ikke kvalm, men sånn som sist. Nå kan jo kvalmen fremdeles komme, så jeg prøver å være fornøyd uten den så lenge :)

- Både mamma og søster var kvalme, så det er rart at jeg skulle være heldig å slippe. Er det ikke ca 70% som opplever kvalme i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...