Gå til innhold

Jeg har begynt å blø jeg...


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Først litt brunt på papiret, og nå friskt rødt blod. Jeg har hatt masse smerter i underlivet idag, ikke akkurat som ved SA men kjennes ut som ligament smerter og sånne smerter man får når livmor utvider seg. Men selv om jeg har symptomer på at jeg er gravid er jeg kjempebekymra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er bekymret. Håper virkelig det går bra! Det er visst perioder der det er relativt vanlig med blødninger, og dette er en slik periode. Jeg var hos legen i dag selv pga brun utfold (som førte til ma forrige graviditet), og er drit-bekymret selv. Men jeg har fortsatt symptomene mine og dem mistet jeg etter kun ett døgn sist. Kjempebra at du fortsatt føler deg gravid. Det tror jeg er et godt tegn altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jegvar på UL på mandag og fikk se et bankende hjerte. Jeg skal tilbake på ny UL på mandag, men det virker så lenge til! Fastlegenmin har ikke UL apparat hun, så hun kan nok ikke gjøre så mye... så blir nok UL tidligst mandag uansett hva jeg gjør tenker jeg.

 

Begynner jeg å blø masse drar jeg på legevakta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en plan! Fint at du får ul på mandag. Det er ikke så altfor lenge til. Jeg tror jeg skal på privat-ul på tirsdag selv. Ta det med ro i helgen, da. Og lykke, lykke til. Skal krysse det som krysses kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ginger-mor. Krysser fingrene masse for deg også!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, dette var ikke gøy å lese. Men du får prøve å tenke på at det er mange som blør i svangerskapet, spesielt i begynnelsen og at det likevel går bra.

 

Tenker mye på deg kristy og skal fortsette med det, iallefall nå!

 

 

*stooooooor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Håper virkelig blødningene dine gir seg, for jeg synes ikke at du skal oppleve å miste en gang til.

 

Dersom blødningene ikke gir seg, så ville jeg tatt kontakt med legevakten. Synes ikke du skal behøve å vente til mandag.

 

Krysser fingrene hardt for at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på UL privat eller på sykehuset? Jeg fikk fastlegen min til å ringe nedover til sykehuset og jeg fikk komme inn samme dag. Det er forferdelig å vente slik som du gjør nå. Ønsker deg kjempe masse lykke til og krysser både fingre og tær for at det skal gå bra med deg og babysen din!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk allesammen!

Skal på UL på mandag så da får jeg svar. Ringte legen men det er ikke mye de kan få gjort for meg før mandag, så kan likegjerne vente. Idag har jeg ikke hatt friskt blod sålangt, bare brun-rosa utflod. Ikke såmye smerter heller. Har fremdeles stikkninger i brystvorten men har ikke noe særlig med symptomer utenom det. Og stikkninger i underlivet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at blødingene har stoppet opp. Litt blødninger er jo helt vanlig i begynnelsen av svangerskapet. Får håpe du har anledning til å ta en rolig helg og slappe av. Og så får du ha lykke til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kirsty, jeg håper alt går bra med deg! Skjønner at du blir bekymra, det blir jeg og med en gang noe er annerledes. Skal krysse fingrene for at den lille spiren sitter der fortsatt når du får sjekka det på mandag.

Du får slappe av i helga og prøve å tenke gode tanker.

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kirsty, håper alt går bra med deg!

Skal krysse fingrene for at den lille spiren din henger seg fast, sender deg mange gode tanker.

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har et privat legesenter i nærheten av der du bor så pleier det å være en rask løsning: Men det er jo litt dyrt da. Jeg fikk time på dagen da jeg begynte å blø på forrige fredagskveld. Ringte lørdags morgen og var inne til UL bare noen timer etterpå. Det ordnet seg ikke for meg, men jeg håper virkelig det ordner seg for deg! Det er jo vanlig med blødninger og så lenge de ikke blir sterkere så er det et bra tegn!

 

Lykke til! Jeg krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er på volvat jeg går, det er også der jegble utredet for barnløshet. Men siden jeg allikevel har UL avtale på mandag med min faste gyn, vil jegvente til da, så lenge det ikke blir værre. Min gyn jobber bare mandager og han er den eneste jeg stoler på... (har vært borti noen fæle i min tid som ufrivillig barnløs).

 

Tusen takk for oppmuntringer dere, jeg setter stor pris på det, og det hjelper meg til å tenke positivt!!!

 

Klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...