Gå til innhold

Bergenstreffet i dag;)

Snøjente og lille Erik :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si at det var kjempekoselig, selv om det ikke var så mange som kom i dag da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja må si det var kjempe koselig. Artig og treffe andre gravide og bare tyte litt:o) Spesielt artig og se kjent folk en ikke aner var gravid en gang;o) Men ble ikke noe snakk der.............. Men håper det kan gjentas med kansje de samme og enda fler:o)

Skrevet

Jepp, det var kos...og hvem var "kjentsfolk"? *Nyskjerrig* hehe

Ser frem til neste treff eg...føler eg ha rfått god kontakt med de som har vært de andre gangene, og håper det blir slik med de nye som dukker opp etterhvert også:)

Skrevet

Må bare beklage at jeg ikke møtte, men jeg ble så dårlig på vei til bussen at jeg holdt på å besvime.

Så jeg valgte å snu.

Men har dere bestemt neste?

(og jeg har ikke glemt toppene Goodyear:)

Skrevet

Hehe lang dum teit historie *flaut* Hva kan jeg si ung og dum tid.. Men kjenner til Anette fra "gamle dager" kan vi si.. Morsomt syntes da jeg.. Hadde lyst å snakke til hun men vi to har vel så og si hatet hverandre som pesten, så visste ikke helt om jeg skulle gjøre det.. Men men kansje neste gang:o) Håper og på bedre kontakt med dere andre:o)

Skrevet

Tror ikke vi har bestemt neste enda, men hadde jo vært kjekt det da:) Er forresten veldig fornøyd med "ape"buksen og luen min ;) hehe.. faktisk de første klærene jeg har kjøpt selv :)

Skrevet

nei, er det deg tonje?

Skrevet

Ja jeg tror det er meg.. La meg se etter.. Haha,, (beklager dårlig humor i dag)

JA DET ER MEG..........

Hvor langt er du på vei egentlig??

Skrevet

syntes det var noe skjønner du. men du har forandret deg. eneste som fikk meg til å lure på om det var deg var faktisk øynene. eneste jeg kjente igjen. jeg er 21+2. hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Er ikke mer enn 10+2 men syntes det går fort frem over no.. Hehe.. Kjente deg fort igjen trodde eg skulle sitte maten i halsen når du kom for å si det sånn.. Hehe.. Men begynte å bli usikker etter hvert, men fastslo det veldig da du snakket om eksen til eksen vår (skjønner??)

Skrevet

he he.. ja sa navnet på ungen med vilje og så bort på deg for å se om du reagerte. for å se om det var deg. men fikk ikke noe reaksjon, så jeg tenkte at det kanskje ikke var deg likevel.

Skrevet

Hehe og her satt eg å trodde at du prøvde å svindle meg bobleplast:P

Neida, skjønnte jo at det var ett eller annet som gjorde at du ikke kunne komme:) Håper å se deg neste gang...da lurte eg faktisk på å ta med datteren min på 4 hvis ingen har noe i mot det:)

Skrevet

hei! sorry at jeg ikke kom... dårlig økonomi. i tillegg var nettet nede så fikk ikke sagt ifra... trallala:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...