Gå til innhold

Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg er ikke gravid denne gangen heller, men nå blir det ikke 2007baby på oss uansett! Jeg har nemlig fått ny jobb! Jeg kommer bare ikke over sjokket...uæææ!!

Historien er altså som følger: vi begynte å prøve på nr 2 i februar i fjor, like før jeg skulle begynne å jobbe igjen etter mammaperm med nr 1. Så - med en gang jeg kom tilbake til jobb så viser det seg at de driver med nedskjæringer, og at jeg kom til å bli rammet. Som ved et trylleslag blir det ledig en liknende jobb hos en konkurrent - og jeg får den! Wow - alt i løpet av den første mnd'en på jobb.

Trives godt i ny jobb, forsåvidt, men har gitt uttrykk for at jeg har lyst på mer ansvar og sånn. Så får jeg høre tidligere i uka at han som er ansvarlig for interiøravdelingen (jobber i møbelvarehus) i nabobyen skal over i annen stilling og jeg mailet da min sjef (som er sjef for begge butikkene) i går kveld om at jeg var intr i den stillingen hvis ikke de hadde noen klar til å overta allerede. GLEMTE å sjekke mail før jeg gikk på jobb i dag, ble innkalt til sjefen med en gang jeg kom på jobb, og der var det faktisk JOBBINTERVJU!! OMG! Såååå uforberedt!! Sier at jeg fortsatt er intr hvis jeg skulle få tilbudet (hvis ikke jeg takket ja, ble stillingen utlyst). En halv time senere kommer de ned og sier at jeg kan få signere kontrakt allerede!! Jeg trodde jeg skulle daue.

Så nå er jeg altså avdelingsleder med fire eller fem mann under meg, sånn helt plutselig! Med budsjettansvar og hele pakka! Hva i alle dager har jeg takket ja til?????? Men altså, kan jo ikke bli gravid sånn helt med en gang nå føler jeg. Dette er jo jobben jeg har drømt om ei god stund nå... Skal riktignok til legen for videre utredning i mai, men det får vi heller ta da, jeg takker ikke nei til utredning i alle fall!!!!!!!!!! Men tror kanskje vi utsetter den "iherdigste" planleggingen frem til sommeren i alle fall, når jeg får litt mer kontroll på hva det går i. Og kanskje får hormoner eller liknende til da.

Måtte bare få det ut et sted, hvor folk ikke kjenner meg så godt siden det ikke er helt offentlig ennå. Føler bare for å løpe rundt og rundt i ring og hyle av skrekkblandet fryd, haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER med ny jobb!

Nå kan du satse på en 2008 baby i stedenfor, og da har du jo plutsekig god tid :o) Det blir sikkert mye å ta fatt i i den nye stillingen, så da vil vel tiden løpe fort også....å vips så er du gravid igjen.

Lykke til med den nye stillingen!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kanonkult!! Satser på du lager spesialtilbud til gamle kjente, he, he... ;-)

Skrevet

Wow, så stilig! Kjempeflott for deg da!

Lykke til med ny jobb!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MED NY JOBB :o)

hurra hurra hurra hurra hurra huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra!!!!!

Spiren sitter nok etterhvert skal du se snuppa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...