Gå til innhold

Kvinnfolk og bil....


esmase

Anbefalte innlegg

Jeg skulle fylle diesel på bilen idag,noe jeg sjelden gjør.

Kjørte inn på Shell,og fant ikke ei pumpe det sto Diesel på.Nei,nei,tenkte jeg,da er det vel ett eller annet fancy navn de har skiftet til..

Men V-Power er IKKE diesel!!!! Det er 95 oktan..

Kunne ikke kjøre en eneste meter,og måtte ringe etter NAF-bilen,og ta taxi til møtet jeg skulle på kl ett.

For sikkerhets skyld,så hadde jeg fylt ikke mindre enn 50 liter (over 500.-)

Så nå har jeg leiebil til verkstedet får fixa min..

Dritt!!Faen!!

 

...Slipper nok å fylle sjøl heretter...

 

At det går an å være så blåst i hauet!! Kjenner håret blekne her jeg sitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det der har vært en av mine store frykter, av en eller annen merkelig grunn.

 

Ja, hvis det var en mann som ekspederte der, sa han nok nettopp det du skreiv i overskrifta... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auu.. så kjipt! Har akkurat fått dieselbil vi, og er livredd for at jeg skal glemme meg og fylle bensin av gammel vane...

Men kjørte du i det hele tatt eller? hvis ikke er det vel "bare" å tappe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da, det var litt kjipt... Jeg har klart å fylle feil en gang jeg og. Men surret heldigvis bare med 98 og 95 blyfri. Så det gikk greit å kjøre med, fikk "blandet den ut" med 95 ganske kjapt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe - fikk meg en god latter nå! Det der kan vi jo alle klare å gjøre;-)

 

Mammaen min skulle hjelpe meg med å fylle på vindusspylervæske! Akkurat da hadde jeg fiklet litt med lokket til beholderen for bremsevæsken, slik at den var av... og vips hadde min mor begynt å helle på vindusspylervæske! Kjempekjekt! Men her brukte mannen min hevertprinsippet, og alt gikk helt bra! Heldigvis var det ikke jeg som hadde helt, for da hadde jeg vel fått høre det leeeeenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke engang starta bilen før jeg oppdaga det,men den måtte på verkstedet.Der skal de tappe ut dritten,hehe..

Men nå har jeg lært.....forhåpentligvis..:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det da :) for hadde du kjørt tror jeg det ville blitt en betraktelig dyrere regning fra verkstedet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min beste venninne fyller heller aldri selv. Fikk ny bruktbil...disel..og måtte fylle en gang. Hun ble helt forvirra for det var 2 typer...hun valgte den avgiftsfrie!!!!

Fikk streng beskjed av gubben om IKKE å fylle den noe mer! er visst ganske alvorlig å bli tatt med det, når man skal bruke den med avgifter, men hun var jo fornøyd...funnet disel til 5 kr/l ...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...