Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere andre rugere!

Jeg er nå på rugedag 4 ( hvis dagen etter innsetting regnes som dag 1)

Bare lurer på om dere har noen symptomer?

Jeg har merka litt mensmurring og litt stikking i eggstokkene men vet ikke om det er normalt eller ikke. Jeg prøver ikke å tenke på at jeg skal teste den 30/3 enda, men det er ikke alltid like lett.

Hvilke symptomer kan man vente seg framover - merker man f. eks noe om egget fester seg? Mange spørsmål surrer rundt i hodet.

Håper ellers at dere alle har det bare bra og at vi høres framover. Ønsker dere lykke til med ruginga i dagene som kommer.

God klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8733030-symtomjakten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Jolanta.

Jeg har jo ingen erfaring å dele med deg,men ville bare stikke innom på tråden din for å ønske deg lykke til...

Håper du har anledning til å stresse ned i rugeperioden,og å ta litt ekstra godt vare på deg selv.Det fortjener du vet du !Måtte tiden gå fort fremover,og sist men ikke minst...Gi det resultatet som er ønskelig !

Selv om jeg datt av lasset i uke 11,har jeg langt i fra glemt dere som ble igjen på karusellen.Jeg følger med dere vet du C";).

Mange klemmer fra meg !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8733030-symtomjakten/#findComment-8734146
Del på andre sider

Så hyggelig hilsen, Vilsågjerne! Tusen takk!

Jeg prøver å stresse ned, men det er ikke så lett med full jobb.

Jeg var til akupunktur og fotsone på mandag da - dagen etter innsetting og fikk 2 homeopatiske midler, en i tablettform som jeg har tatt i 3 dager og en flytende ( Berberris comp. - antar det er noe lignende med Berberris fructus comp). Skal tilbake til uken på ny behandling i håp om at det fester seg.

Jeg vil nok også følge deg framover vet du. Må jo se hvordan det går.

Håper tiden framover går fort for deg også så du kan komme igang igjen. Husk - jeg krysser fingrene og har deg i tankene.

Gode klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8733030-symtomjakten/#findComment-8734801
Del på andre sider

Kjære Jolanta!

Godt å høre at det går bra med rugeren!

I dag er du på dag fem - jeg på dag syv. Har det ikke gått fort kanskje? Det synes iallefall jeg. Spenningen øker vel drastisk fremover, neste uke skal vi teste. Litt rart at vi skal teste på dag 12, ikke sant? Jeg trodde det var mer vanlig med dag 14. Men, men... de vet vel hva de gjør der borte får vi håpe.

Har jaktet en del på symptomer ja, men det dabba av i går. Jeg gjorde nemlig en omfattende sjekk, hobby-forskning om du vil, og sjekka ruge-symptomer på 20 jenter som lykke og ikke lykkes. og konklusjonen var klar:Det er ikke noe som er et sikker tegn. Alt tyder på alt!

Så da må vi selvsagt velge å tro at det går bra med oss!!!!!

Har ingen magefølelse lengre. Heller vel mer mot at det ikke går så bra, uten at jeg har mistet håpet altså. Men jeg føler meg bare så veldig som meg selv, så tom og alene, det kan da umulig være noen der inne!!!!!! Føler at alle medisinene og alt som har skjedd opp mot innsetting preget kroppen min mye de første dagene av rugingen. Siden har det gradvis sluppet taket og jeg føler meg i dag helt normal. Ingen ting som skjer der nede, de ømme puppene som jeg fikk etter el-sprøyta er i ferd med å forsvinne (Har lest at el-sprøyta forsvinner ut av kroppn etter ti dager, og det er nå for meg) så alt i alt skjer det liksom ikke no (bortsett fra svak murring og stikk enkelte sekunder i løp av dagen og mensenvondt om natta) . Det kan være bra og ikke bra. Jeg ser bare frem mot onsdag og tiden kommer til å suse av gårde.

Håper tiden går fort for deg også, Jolanta. Og at du er optimistisk og ruger godt!!!!!!! Nyt helgen og pass godt på deg selv nå.

ps Ganske stille her om dagen, hvor er de andre rugerne tro? Det ble liksom ikke noe rugetråd eller noe, men det tyder kanskje på at alle rugere har det bra. Satser på det.

Mange klemmer og lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8733030-symtomjakten/#findComment-8737230
Del på andre sider

Jakten på symptomer ja....

Jeg er på rugedag 10 i dag,og aner ikke hvordan det kommer til å gå.Jeg kjenner ikke så mye på kroppen,litt sånn slitinger i sidene er det eneste.Og det var jo sånn det skulle være når man er gravid,men ikke så tidlig.

Jeg er ikke så veldig opptimistisk,siden det var noe gale med livmoren min og slimhinnene ikke var så bra så de kunne være...Men den som lever får se:)

Jeg er ikke så mye her inne for tiden,det har plutselig blitt så mye jobbing.Så jeg er på jobb hver kveld nå.Og jeg føler jeg lever i et slags vakum for tiden,og vet ikke helt hva som skjer.Og derfor tar jeg bare små avstikkere innom her avogtil,for å få med meg hva som skjer med folk;o)

Ha en fortreffelig helg alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8733030-symtomjakten/#findComment-8737601
Del på andre sider

Kjære Millerine!

Så koselig å høre fra deg igjen. Ja, det har vært litt stille fra uke 11- rugerne. Jeg har vel ikke vært mest aktiv selv heller, men har ikke klart å se noe til de andre.

Godt å høre at du ikke har mistet håpet. Vi skal sammen være sterke og prøve å se framover, uansett hva som skjer. Jeg synes alt på en måte er litt uvirkelig jeg da - rart å tenke på at man liksom har fått "lagt inn" et frø som man håper skal spire og gro.

Jeg tenker akkurat nå kun fram til den 30. da jeg skal ta BP - vil ikke forholde meg til mer akkurat nå ( selv om jeg innimellom drømmer om masse annet)

Ja, jeg reagerte også egentlig på at det er BP på dag 12, men tenkte kanskje at de ikke tok blodprøver på søndag ( som er dag 14 for meg) jeg da og derfor ble på fredag. Men siden du skal ta 2 dager før meg er det vel en mening med det. Vi får krysse fingrene og håpe!!

Nyt dagene fram til onsdag, Millerine så skal jeg tenke på deg. Håper vi kan ha litt kontakt framover?

Masse gode klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8733030-symtomjakten/#findComment-8747550
Del på andre sider

Annonse

Jolanta, johoooo! Godt å høre at du har det bra. Og ja, vi må pleie kontakten fremover, vi satser jo begge på positiv test til uken, ikke sant? Vi må krysse fingre og tær for at vi to skal følge hverandre gjennom ni måneder med mange glade og rare tanker, det kan faktisk skje vet du!!!!!!! Jo, det er ganske så uvirkelig å være ruger. Tanken på at det kanskje er noen der inne er helt romskip-aktig.

Jeg slapper av veldig godt i dag, helgen brukes bare til kosing. Håper du nyter friheten og noen solstråler som av og til finner veien. Til uka blir det jo nervepirrende, men jeg må nok som deg prøve å ikke tenke så mye på det. Det har vært lett å si det til nå, men nå blir det mer og mer alvor mot dommedag.

Ha en fortreffelig lørdagskveld og søt søndag. Vi kan jo også sende post til hverandre i postkassene her også, merket til min store overraskelse at jeg har jammen postkasse her inne!!

Uansett får du snart gi lyd fra deg og fortelle hvordan det går.

Kos deg!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8733030-symtomjakten/#findComment-8749178
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...