Gå til innhold

Juni: Crazymama og Larvik :) (hihi min tur nå)


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Har dere lysst til å være med på nordbyen til mandagen? Jeg har legetime 12.45 og tenkte meg en tur dit etter det for å se om de har fått inn noe fint sommertøy til Mathias. Det blir jo så fort utsolgt.

 

Hadde vært koselig å dra sammen hvis dere har mulighet (og du ikke jobber Ida?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er jeg med på. Er så lei av å se på de samme kjedelige veggene her..Når tenkte du da? Før eller etter legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. legetimen er ikke før på onsdag hehe *surrehue* Men jeg kan ta en tur på mandag også jeg :) Bare å si et tidspunkt som passer, bare ikke alt for tidlig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det det samme når. Bare si en tid. Sara våkner sikker ved 8 tiden alikavel. Så da må jeg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eg så kan det godt passe i 12 tiden, får høre litt om det passer for Crazymama også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wwwoooosaaahhh...nå har jeg vært uten dib i farlig mange timer altså!! :)

 

jeg skal jobbe 09-16 på mandag jeg...SELVFØLGELIG!så jeg må nesten stå over:( usj...vil shoppe jeg også!! men tar det gjerne igjen en annen dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber du onsdag også eller? Som sakt er legetimen på onsdag, så for min del kan vi godt ta det da istede hvis du ikke jobber da. Hvis ikke får vi ta det en annen gang.

 

Ja, forferdelig å være uten dib lenge, sukk, merkelige greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det det samme når vi møtes. Dere får finne en deg det passer dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må sjekke arbeids lista i morgen...ble gjort noen endringer på den i dag tror jeg:) mld dere her i morgen ang. onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...