Gå til innhold

jeg bare lurer?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

heihei. jeg er ikke i sammesiuasjon som dere, men har lest litt og sett at det er noen her som går under anonym som er skikkelig frekk.. dette syns jeg er usmakelig og jeg tror det er den samme dama som legger inn inleggene som også sier seg enig.. vile bare si at dere ikke skal bry dere om henne.. denne dama må være syk... går det ikke ann å melde henne til moderaor slik at de kan spore opp hvem hun er. selv om hun er anonym... hun ødelegger for så mange..

Fortsetter under...

Helt enig. Er ikke i samme situasjon som de her inne, men jeg er innom for å "gi min støtte" om det kan hjelpe(nei ser ikke på meg selv som en helgen og er heller ikke allviten, men en *klem* hjelper avhvertil det også.

Synes anonym er helt usmakelig, og har lagt merke til at det er "en" anonym på de fleste forumen der det finnes anonym knapp, og jeg har fått følelsen av at det mange ganger er samme anonym. Setningsoppbygning, uttrykk etc...

Er veldig enig i at noe burde gjøres...

anynoym-knappen burde slettes fra alle forum. Folk er jo anonyme likevel, hvis man da ikke velger å oppgi navn. Anonym-knappen gjør det så lett for folk å være bitch.

Jeg hører heller ikke til på dette forumet, men liker å lese de forskjellige forum, kanskje komme med råd eller støtte, eller bare lære om andre, lære å ikke få forutinntatte holdninger. Det finnes så mange grunner til at folk havner i ulike situasjoner. Tror vi alle har befunnet oss i en situasjon vi skulle ønske ikke hendte. Så lykke til jenter. Og vit at de fleste her støtter dere! Se bort fra disse drittinnleggene, personen bak har sikkert et helt forskrudd liv og trenger å rakke ned på noen for å føle seg bra nok. Hah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...