Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Hei Jeg gikk på p-piller i mange år før jeg ble prøver, og hadde da mensblødninger på 3-4 dager. Etter at jeg sluttet synes jeg at jeg blør så lite. Kan nesten gå med et bind hele dagen og blør ikke mer enn to dager. Har ikke spurt gynekogen min om den enda, alt ser helt fint ut på UL, har fin slimhinne og normal eggløsning osv. Jeg burde sikkert bare være glad for å blø så lite, men føler meg litt unormal. Noen andre som blør så lite?
magedans Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Jeg hadde også korte blødninger før og mens jeg gikk på p-piller, men etter jeg sluttet ble de enda kortere - to dager slik som deg. I tillegg var syklus kort-kort, alt fra 14 - 29 dager...tror det var litt kaos i begynnelsen etter jeg sluttet på pilla som gjorde de helt korte syklusene
Mrs. icsi og småen Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har også svært få "blødningsdager" og sparsomme er de også. Etter pilleslutt ble de kortere hos meg også, men syklusene gikk fullstendig i surr! Alt fra 28 dager, de første månedene til alt fra 32 til 56 dager... sukk ikke lett å bli gravid, da nei..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 jeg blør i to dager, maks 3.. har bare bind om natta, ellers går det ike en pakke med ob engang. men har smerter som tar igjen for lite blødning da.. lurer på hvorfor noen blør mindre jeg?
PeggyPreg Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 ................har det akkurat slik jeg også, svært sparsomme blødninger etter p-pilleslutt, og enda mindre etter SA i desember. På mandag skal jeg til gynekolog, skal da spørre om dette har noe for å si om egget skal feste seg....
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2007 Takk for svar... jeg skal høre med gynekologen min jeg også, men skal ikke dit før om 5 uker.. imellomtiden skal jeg prøve akupunktur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå