Gå til innhold

Når forteller du at du er gravid?


kkbf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forrige gang måtte jeg si det ganske tidlig pga jobben. men det blir annerledes denne gangen. Synes det er så koselig å holde på hemmeligheten nesten så lenge som mulig egentlig. Og i den sammenhengen er det jo superviktig å få pratet med der her inne,jenter!

Hvor langet på vei er du baby nr.2 på vei? Er du i fin form? Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa det til sambo, mamma,pappa og svigersene + mine 2 beste venniner når jeg bare var 4 uker på vei.

synes det er greit at di vet det i tillfelle jeg skulle miste eller få problemer, greit å ha noen å støtte seg på da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang fortalte vi det til nærmeste familie og nære venner veldig tidlig. Denne gangen kommer vi til å vente litt lenger. Men kommer kanskje til å fortelle det til søsteren min snart. Hun er også gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo må jo få vite det med engang da.. hehe..men jeg har bestemt meg for å vente til første ultralyd, og gå til mamma og vise henne bildet og si gratulerer med det første barnebarnet..da får hun ordentlig bevis.. e rspent på testen neste uke.. kanskje kan jeg si til mine kjærte snart jeg også at jeg bærer på en stor hemmelighet:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang fortalte vi det til alle tidlig,og den gangen gikk det ikke bra...det var både godt og vondt at alle visste. Denne gangen har vi vært mer forsiktig med å si noe. Har fortalt det til svigerinna mi som også er gravid,og broren til sambo og min bror. Måtte også fortelle det til sjefen min,for å forklare fravær til uken...(tidlig UL).

Tror ingen fler får vite det på en stund...men man vet jo aldri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Vi har fortalt d til min mamma og ett par gode venner. Skal sjekke hjertelyd i morgen, og hvis alt er bra så tror jeg jeg vil si d til resten... 12 uker på vei i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte ut med nyheten til de fleste i uke 8 jeg,fordi jeg har vært så utrolig dårlig med kvalme og slikt...vært sykemeldt snart en mnd nå.hadde det ikke vært for det,så hadde vi tenkt å vente til etter ul med å si det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalt det til familien først og så til alle andre ved ca 10 uker alle tre gangene. Da må jeg begynne med mammabukser og da ser jeg så gravid ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. Jeg er bare 5+6. Men er alltid vanskelig å holde det hemmelig pga kvalme. Har begynt å bli kvalm, så vi får se. Takk takk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+5 nå, og vi fortalte det til sønnen vår på 6 år forrige helg.. Da var vi klare for at flere skulle vite det kan du si, han klarer jo ikke holde det for deg selv, stakkar... Men jeg er i fin form og magen vokser, så jeg håper det går bra =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...