*Sjokomelk* Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 noen som vet hvor mye en skal ta og hvor lang tid det ta for å fungere ?
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Man skal ikke ta det i det hele tatt! Du kan risikere både magevondt og styrtfødsel i verste fall (trenger ikke å skje, men hvorfor utsette babyen for den riskoen unødig?) og begge deler kan stresse babyen.
venter nr 2 i april Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Har lest at du skal kun ta 3 ss, men har hørt om mange som har tatt det dobbelte..... tror det virker etter en 3-5 timer. Men som hun over skriver, så kan det føre til styrtfødsel... Ikke alle det virker på heller, og andre får fine fødselsopplevelser. Jeg hadde ihvertfall hørt med en jm før jeg hadde tatt det.. Ikke noe kult å revne i hue og ræva... har en venninne som bokstavlig talt gjorde det, uten lakserolje. Hun tisser på seg enda, og sønnen er nesten 2. Hun må bruke bind enda:(
*Sjokomelk* Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2007 tusen takk for svar =) nei jeg venter nok litt før jeg går så drastisk til verk har forsatt en uke igjen til termin =) bare lurte for det e så mange som skriver de drikker en hel flaske ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå