Gå til innhold

litt mye fostervann:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i ultralyd i dag(uke 28), fikk da beskjed om at jeg hadde litt mye fostervann. Men alt var bra med den lille., så det var ikke noe å bekymre seg over. Noen flere som har hatt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var på 3D ultralyd i uke 26, sa sonografen at han så jeg hadde mye fostervann. Sa dette til jordmor men hun sa bare at det er bedre med for mye fostervann enn for lite....

Skrevet

jeg hadde d samme,var plaget m mye kynnere og var på ultralyd i uke 28,hadde litt i overkant av normalen da.Mye fostervann kan væretegn på div "unormale"ting m babyen...så jeg ble veldig bekymret.Var hos spesialist en uke ettrepå,hvor han undersøkte babyen nøye og utelukket at d var noe "galt"(kan visst bli mye fostervann hvis d er noe galt med svelget,hareskår,div andre ting)..I de aller fleste tilfeller er det bare litt mye vann uten at de vet hvorfor!

Så ikke bekynre deg,etter noen uker var fostervannsmengden redusert til normalen!?

Er nå uke 37!!

lykke til!!

Skrevet

Jeg har også det, og de sjekket meg for svangerskapdiabetes på sykehuset for det kan være en av årsakene. Heldigvis hadde jeg ikke det. Også symfyse målet mitt er stort, dette er også fordi jeg har mye fostervann...Nå er jeg 39 uker på vei, men mye fostervann og en stor baby....venter bare på å føde nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...