Gå til innhold

Noen andre her som må ta ks...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

rart du har fått ks så tidlig. jeg har termin i juni, og har foannliggende morkake. skal til ny ul 12 april for og se om den har flyttet på seg. håper og krysser fingrene for det. har født 4 barn vaginalt tidligere, og vil helst slippe ks på den siste. er hvis mange som har forannliggende morkake, men i mange tilfeller drar den seg oppover. har du helst lyst til og slippe ks, ville jeg ha spurt om ny ul.

Er forskjell på foranliggende morkake og HELT foranliggende morkake eller noe slikt! I hvartfall så er det slik at min kommer ikke til å flytte seg, den ligger totalt foran, og kommer til å bli værende der!!

og ja, forannliggende har faktisk de fleste i begynnelsen, men den trekker seg vekk...Var derfor jeg spurte om var andre som hadde HELT forannligende, for det er noe annet=) og ikke så vanlig!

Vet ikke hva som er normalt med ks jeg? Tidlig? uke 36...

Er nok fordi fødselen ikke skal starte før... Også er det forventet at jeg kommer til å begynne å blø.. Og skulle morkaken løsne, så kommer den ut før barnet, ogdet er jo ikke Gunstig;( hehe

Håper dere skjønnte nå!

(Var ikke det at MÅTTE være noen i samme situasjon, jeg bryr meg jo ikke noe om hvorfor du må ta ks;) Men hadde jo vært greit å snakke med noen som har det eller har hatt det, slik at kan få vite litt mer! Ser jo at det er mange som ikke skjønner hva det er og blander de tre tingene sammen...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...