Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

våre papir ble sendt i uke 7 fikk brev fra dem uke ti med rekvisisjoner på blod prøver i uke 11. Så nå bare venter vi.

Sto det i brevet at vi var satt på venteliste å vente tiden var på 4-6 mnd.

men vi kan vel ikke vente oss å komme inn i luli?????

Jeg har født en praktfull jente som ble "lagd" på St.Olavs.. Kjempe hyggelige folk der oppe. Jeg synes det er rart at de skulle ha stengt i juli, men.. du kan jo ringe de.. Ikke vanskelig å spørre om ting der;o) Lykke til iallfall...

Annonse

Hei igjen Anette.

De har ferie på fertilitetsseksjonen i juli.

Jeg skal inn mens i slutten av april,og da ha ultralyd i uke 23 og uttak i uke 24.Dette er i midten av juni,og til oss sa de at vi akkurat rakk det før ferien.

Ønsker deg lykke til Anette,håper du slipper å vente så mye lengre !

Vet selv hva det vil si !

Lykke til !

Hei Anette!

Jeg hører til St. Olav. Søknad ble sendt fra gyn. på sykehuset Namsos, og vi har ikke vært til samtale på St. Olavs. Søknad ble sendt i nov, og jeg starter å spraye på mandag... Skal på ul 20 april og uttak i uke 17. De sa at det var redusert kapasitet i juli. Du kan jo ringe og spørre om det er noen mulighet for at dere kommer inn før sommeren.

Lykke til.

Kos

Jeg snakket med de om dagen her. Søknad ble sendt i midten av desember. Skal på samtale 19.april. Så var det 4-6 månder ventetid etter det, ikke noe i juli, så vi kom til å komme igang utpå høsten en gang sa de.... Og jeg som trodde det var 4-6 mnd fra vi fikk de første papirene....

sykehuset mitt sendte søknad i midten av nov.slutten av nov fikk vi brev fra st.olav at det var 6 til 8 måna ventetid.

en av siste dagane i jan fikk vi brev at vi kunnne ringe og melde oss opp til behandling.så begynnte på spray 13 feb og sprøyte 7 mars.

hadde uttakk av 20 egg idag

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...