Gå til innhold

noen harstad jenter her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

He-he,jeg prøvde også å få svart på denna tråden igjen,men innlegget ble aldri lagra den dagen bim sto stille!

Hmmm... Lurer på at jeg har "avslørt" deg allerede,men man kan jo aldri være sikker! (du vet,Harstad er ikke stort,og vet to,vet flere...)

Er bare ett år eldre enn deg,jeg. Hvor langt er du på vei? Jeg er bare 5+6 idag,så har enda maaaaange uker før jeg kommer til å fortelle noen at jeg er gravid. Har mista 2 ganger før,ser du,så passer meg litt enda.

heisan..

er du fra stangnes du også? siden du mener du har avslørt meg:)

jeg er 8 uker i dag. nå vet de nærmeste i familien det og noen venner men ennå litt hemmelig for offentligheta. har vært igjennom en spontan abort jeg også ....synes egentlig det e r en dum regel denne 12 ukers stille regelen det er jo nå vi trenger mest og ta det med ro og det er jo nå det skjer mest med det lille inni oss. og skulle det gå galt syntes jeg ihverfall det var deilig og ha støtte fra familie og venner. synes man kan fortelle det til de man omringer seg med til daglig, men kanskje ikke til den tilfeldige mannen i gata. ¨

du gjorde meg sjikkelig nyskjerrig her iallefall:)

Hi-hi,regner med du ble nyfiken,ja! ;-p Æddabædda! Nå er jeg faktisk ikke sikker i det hele tatt da,bare så det er sagt. Men har du en liten gutt fra før av?

Har ikke fortalt noen om at vi har prøvd å bli gravide,og kommer ikke til å fortelle om dette barnet(om alt går bra) før jeg nærmer meg den ordinære UL'n.

hei hei..

ja har en liten gutt fra før stemmer det....

hvis du vet hvem jeg er kan du nå idet minste gi meg noen hint!!!:) om deg...er du oppvokst på stangnes? vet jeg hvem du er? kjenner vi hverandre kanskje?

kom igjen da......jeg dør av nyskjerrighet.:) gi meg noe da...lover og holde tett.

Hi-hi-hi,nå begynner det jo å bli morsomt,kan ikke avsløre noe da! *knis*

Nå er jeg nesten helt sikker,ihvertfall om du har langt hår!

Har ikke vokst opp på Stagnes,nei,men vi kjenner hverandre definitivt:-)Og vi har mange felles kjente/tidligere venner...

Dette er gøy! Har ikke funnet ut hva nicket ditt er,men gjør jeg det kan jeg sende deg en pm,kanskje du kan gjette deg til hvem jeg er:-)

Nå forsvinner jeg herfra i helga,så nytter ikke be om flere hint før om noen dager,tji-hi!

Ædda bædda, A!

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

hei

hvor gammel og hvor er du ifra du da storken airline?

jeg dytter opp mens jeg ennå venter på svar fra anonym, men har en følelse at jeg ikke blir og få det hvis du ser dette anonyme harstad jente svar da. ;) har en mistanke om at du ikke er her inne mer fordi du kanskje har mistet?......håper virkelig ikke det .

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...