lita78ღ Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 ble litt overasket, men når mensen kommer i mai setter vi igang forsøk nr 2 på andre mensdag. rett på sprøyter. Var egentlig litt glad for at vi nå på forsøk nr 2 skulle vite litt mer om hva vi gikk til, men nå blir det uforutsigbart denne gangen også. men glad for å få kortere tid på medisiner. Er det noe større eller mindre sjans ved denne metoden?? Så ut til å være mye hyppiger UL, stemmer det? Sitter med mange spørsmålstegn i hodet, men vet ikke helt hva jeg lurer på..... noen med erfaringer??
Snooopi Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Hey girl! Jeg gikk på kort behandling i starten. Fikk samme resultat med mht hvor mange egg. Du skal bare være glad! Du slipper de der 2-3 uker på den sure sprayen! Jeg bor i sykkelavstand fra klinikken, så jeg er vandt til å komme til UL fra dag 10 og nesten annenhver dag, til EL-sprøyta. Lykke til )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg skulle gitt mye for kort behandling ! Tror nok du vil føle et slikt forsøk som en mindre belastning. Ønsker deg lykke til ! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå