julaugmamma Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Har kjøpt en Simo kombivogn 2006. Fikk da med et standar (eller simo extra, som det står på eska) Jeg har litt lyst på understell som er vendbart, men den butikken hadde ikke tatt inn det, for de var ikke fornøyd med det. Er det noen som har kjennskap til det? Fornøyd?
julaugmamma Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2007 Er det ingen som har vært borti dette understellet?
julaugmamma Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Dytter. Ønsker å få noen synspunkt på dette...
Jente25.06.06 Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har det og er veldig fornøyd. Ikke hatt noe problemer med det hvis det var det de mente. Kjempe enkelt å vippe styret over. Brukte det en del i fjor sommer pga solen, og det blir behov for det fremover nå også. Men har planer om å kjøpe en sportsvogn, så det er ikke så mye brukt egentlig. Er jo først når de blir større at muligheten for å snu trilleretning er nødvendig.
julaugmamma Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 Forrige gang gikk jeg lange og ofte turer, eneste måten å få snuppa til å sove på dagtid. Håper jo at jeg kommer meg like mye ut som sist, selv om jeg denne gangen kanskje ikke må ut. Fikk da høre at jeg ikke burde velge vendbart, for det ville det ikke tåle. Har du gått mye turer slik at du har fått erfart noe?
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 mulig de ikke tar inn det "nye" understellet fordi: jo flere dupeditter og plastikkdeler jo mere reparasjoner blir det! jeg jobber på utstyrsbutikk og har selv sett at vi har mange flere reparasjoner av de "nye" understellene enn de "gamle".
Mari26 Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har det vendbare understellet til min Simovogn, og jeg er fornøyd sånn generelt..MEN-siden det er vendbart er det brems både framme og bak, og det hendte flere ganger at bremsen framme slo seg i lås mens jeg trillet..DEN bråbremsen nedover en bakke ble det en gang, vogna holdt på å velte. Klaget til butikken, men de sa de aldri hadde hørt om problemet og ville ikke gjøre noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå