Gå til innhold

Nedre og Øvre-Eiker treff ? Noen forslag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei skal vi få i gang et treff snart ? Noen forslag til når og hvor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotellet i Hokksund ligger jo omtrent midt i mellom alle sammen. Åsså er det veldig fint å sitte ute der nå som det begynner å bli varmt ute:) En dag til neste helg kanskje?

Skrevet

heihei... ja hotellet hørtes koselig ut.... sett opp treff dere så kommer jeg hvis jeg får tid

klemklem

Skrevet

Nå er sambo og jeg midt i en flyttesjau (1. april) hvor vi flytter oss fra ene siden av elva til den andre.. Så fremt ikke jeg er opptatt med det eller for sliten, så kan jeg sikkert komme =)

Skrevet

Nå har jeg snart ferie og god tid så for min del er det ikke så nøye når det blir. Kanskje en av dere som er litt opptatt kan bestemme tid for treff så får vi så mange som mulig samlet.

Skrevet

ja det er jeg enig i lucky...jeg har også fri nesten hver dag så det passer nesten alltid for meg å....

Skrevet

Er det noen som kan på dagtid nå den nærmeste tiden? Jeg reiser på påskeferie onsdag neste uke.

Skrevet

heihei

jeg setter opp et møte jeg... så kan vi avlyse hvis ingen kan... jeg setter opp i morra og 21 april... det er vel bare i morra som passer hvis vi skal ta det før påske....

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...