Gå til innhold

Argh!!! Gutten på 3 mnd tuller sånn med spisinga!!! Hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Sleit skikkelig med amminga etter 3 ukers tid, men nå har gutten spist fint i over 2 mnd. Nå har han begynt å tulle så sinnsykt. Han suger, slipper og skriker, suger, slipper og skriker, suger, slipper og skriker. Sånn driver han på lenge, før han plutselig finner ut at han skal suge ordentlig. Jeg blir så frustrert og har lyst til å slutte med hele dritten!! Hva kan jeg gjøre??????!!!! Vil jo fortsette å amme, men det er jo så slitsomt når han skal drive på sånn!!

Fortsetter under...

hei, jeg har ei lita jente på 4,5 mnd og hun begynte å tulle veldig mye med spisinga da hun var 2,5 mnd. På samme måte som du beskriver. Det virket som hun ble sur for at det ikke kom melk fort nok, eller at spruten var for kraftig og at hun svelgte luft. Enkelte ganger ble hun faktisk illsint og og ble hysterisk når jeg la henne i fanget for å spise. Trodde at hun kanskje ikke var sulten, men hvis jeg ikke fikk i henne mat ble hun sutrerte i lang tid. Så jeg fant etterhvert ut at hun må skrike litt fra seg før hun tok puppen. Så jeg må stort sett amme hjemme, blir ikke mye cafe-gåing på meg.. Tror denne tullinga er fordi hun er så fryktelig nysgjerrig at hun ikke klarer å roe seg ned for å spise, for på natta har amming aldri vært noe problem. På dagtid skrur jeg av TV'en (iallefall lyden) og legger en klut over øynene når vi skal amme for å få ro. Skjønner godt at du blir sliten, det har jeg vært mange ganger. MEN, det er mye bedre nå!!! Så du må bare holde ut og jeg tror ikke hun hadde roet seg mer ned med flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...