Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjennskap til denne? Vi har blitt anbefalt denne da vi trenger vogn som har god plass til vinterpose og som er fin på vinterføre, men har aldri hørt om merket før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To av mine trille venninner har denne vogna. Er ei veldig stor og tung vogn. De må skille bag og hjul for å få den inn i bilen og da blir det jo logisk nok veldig liten plass igjen i bagasjerommet. Bare sånn at du er klar over det.

Skrevet

Takk for tipset, ikke tenkt på det jeg! Er de fornøyde med den ellers? Må jo ha en vogn som har litt plass..

Skrevet

Jeg har denne og er veldig fornøyd. Kjøpte den i 2004 og den er like fin enda, ikke vært noe problem med den.

Vi har en LITEN stv og får vogna inn uten å ta den fra hverandre bak, da er det trangt, men det går. Skal kjøpe en litt større stv, Toyota Avensis 04 mod og der går den inn med goood margin, på langs tilogmed.

Ja, den er stor, men det er det som er så fint med den. Den er ikke tung i fohold til mange andre vogner, tror den veier 14-15 kg... Basson er et veldig kjent merke og et veldig bra merke!! Det har vært lite av den i Norge til nå, men det er flere og flere som selger den nå.

Hvis du har blitt anbefalt å kjøpe denne ville jeg gått for den!!! jeg kunne ikke hatt noen bedre vogn og jeg kjenner veldig mange som har samme vogna!!!

Skrevet

Vi hadde en 2002-modell til storesøster, og etter å ha hatt den i 5 mnd. så solgte vi den. Aldri mer, sier jeg bare.

Skrevet

Må signere ~emin 01.07.07~ her dessverre.:! Det er MANGE vogner som har bag stor nok til vinterpose! Emmaljunga duo combi, Simo Duo, Brio Duo, Bugaboo, TFK osv..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...