Gå til innhold

Dere som har begynt med grøt (smaksprøver)


Beibi82

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det? hvilken grøt type gav du? snuppa blir 4 mnd om ei uke, og flaskenekter (så mor blir gaaaaaaal).. så har lyst til a sjekke ut om det er grøt hun "vil ha".

 

takker for svar damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:)

Har ikke noe svar på dette med grøt- lurer på det selv, men mener å ha hørt at man bør starte med maisgrøt.....leste litt på pakken her, og der er det oppskrift for den første smaksprøven også, bitteliten porsjon....

Men hvordan går det med Ingrid??husker at hun tulla med flaska, nekter hun å ta den nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådfør deg med helsesøster først. Ser her at mange her inne gir måltid eller smaksprøver svært tidlig men det er ikke anbefalt av ekspertisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei t-79 og Jakob :o) !

 

Gir henne en liten smak i morgen, etter jeg har fått pratet med helsesøster. Ja, det flaske tullet er vi lei alle mann.. og sånn som hun ser på meg.. så sinna!! =(( Vil ikke presse hu til å spise heller, men føler jeg "må" holde på i et par minutter iallefall. Hun tar pupp og bra er det. Men ikke mye melk jeg har å tilby..gaaaaah

 

Hvordan står det til med Jakob da?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjedd 4 ganga..Gjedd helt tynn risgrøt..Men ho spis bare ett par skjeie..så vil ho ikkje ha mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...