pandabjørn Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 så jeg håper jeg er gravid nå, sånn at jeg slipper å ta pergotime kur.. må bare ta en ny test i morra for å se om kontrollstreken blir sterkere ! i bruksanvisningen sier at man kan ta en ny test etter 48 timer, men jeg orker ikke å vente helt til lørdag morra så jeg må gjøre det i morra også. og håper da testen blir sterkere ) jeg er i min 10pp så det er på tide at det klaffer igjen snart, første gang gikk det på 3pp..Hvis jeg er så heldig å være gravid nå så har jeg termin 3 des 3 dager før min 40 års dag, det hadde vært noe det hihi.. men denne gangen blir det planlagt ks så det blir nok et november barn
Modesty Blaise Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Så utrolig herlig! Gratulerer. En strek er jo en strek??!!
Dolly Duck Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Gratulerer så mye!! Håper streken blir enda sterkere slik at du ikke er i det minste tvil! Men en strek er jo en strek, så vi satser på at du flytter inn i den etter hvert så breie sofaen hos de modne gravide... Utrolig gøy! =)
martine68 Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Dette høres jo bra ut Mas@nder. Gratulerer så masse med testen. Håper testen din blir enda tydligere i morgen. Kos deg med spiren din du :-) klem fra
evigoptimist Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 En strek er en strek! GRATULERER SÅ MYE! Håper du får et flott svangerskap:-))
pandabjørn Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 tusen takk for alle gratulasjonene fra dere dere jenter her inne er jo helt supre....skal gi dere beskjed i morra tidlig etter jeg har testa om streken er sterkere eller ikke XXXXXXXX alt jeg har nå
nungo Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Kjære deg, gratulere så mye! Det var utrolig koselig :-) Sikker på at du har fått et flott blått kryss i dag også. Dette skal gå bra og det blir en herlig vår for deg! Lykke til!
pandabjørn Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2007 det var samme svake streken som igår morres, skal på apoteket når smabo kommer hjem iettermiddag å kjøpe 4 nye tester 2 vanlig cb og 2 cb digital hehe...så her skal det testes hvis jeg ikke hadde vært gravid så hadde nok ikke streken vært synlig, jeg har nok lite hcg i urinen derfor streken er svak ville jeg tro.... har jo ikm i dag så kanskje ikke så rart streken er svak...
*BLÅFUGL* Skrevet 23. mars 2007 #11 Skrevet 23. mars 2007 Hei Mas@nder- gratulerer så mye med positiv test ! Ønsker deg og spiren din alt godt- måtte du få 9 flotte måneder som gravid :-))
Agne Skrevet 23. mars 2007 #12 Skrevet 23. mars 2007 Så utrolig deilig for deg. Lykke til og pass på deg selv nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå