Gjest Får hjelp til høsten! Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Ikm ca 5. mars...........Tidvis ømme/vonde pupper............Ufattelig kvalm og uvel............Treg mage...........Trøtt og sliten...........Jævlig dårlig humør (stakkars sambo..).......... Har ikke testet, men vurderer å gjøre det lørdag morgen.. Tror liksom ikke jeg er gravid, for vi har egentlig gitt opp å få det til uten hjelp. Kroppen min har kødda med meg før å, så det er vel muligens det som skjer igjen. (Har PCO) Jeg føler jo at "symptomene" er helt annerledes enn de har vært før, men det har jeg vel gjort hver måned i sånn ca ett¨år nå da! Hehe! Spydde to ganger på jobb i dag (jobber på alders- og sykehjem) Og om jeg skulle være gravid, skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal orke å jobbe! Uansett: Grattis til alle som har testet positivt siste tiden, og lykke til til resten av oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! April nærmer seg, og det er en topp måned å bli gravid!!!!
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 jeg syns du burde ta en test jeg..kan høres ut som at du er gravid:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 det høres jo veldig ut som om du er gravid da. og oppkast er jo ikke akkurat noe man kan inbille seg. du er jo faktisk 17 dager over ikm også, og allerede i din 7 uke hvis du er det spennende dette. *oppfordre til å ta en test i morgen tidlig*
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Helt enig..og fortell oss hvordan det går:)
Gjest Får hjelp til høsten! Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Får ikke tak i test før i morgen kveld, så d blir ikke før lørdag uansett... Skal holde dere oppdatert...
kokosyklus Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 ÅÅÅHH, ta en test så fort du har mulighet:) LYKKE LYKKE TIL! Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå