Gå til innhold

Har dere kjøpt utstyr enda?

Anbefalte innlegg

Vi hadde egentlig tenkt til å drøye litt, men så kom vi over noen tilbud da. ;)

Har vugge, stellebord og softbag til ekstravognen til nå.

Og bittelitt klær.

Sliter med å klare å bestemme meg for vogn.. Har en etter datteren min, men den blir sovevogn ute på verandaen de første månedene.

Bor i 4 uten heis, orker ikke å slepe vogna opp og ned trappene hver dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8730236-har-dere-kj%C3%B8pt-utstyr-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alfor tidlig for meg å hanle utstyr nå. Har ikke termin før midt i august, så jeg venter nok til ferien starter i juli, og da tar vi det meste på en gang. Har begynt å se hva som finnes og bestemt meg for hva jeg skal ha, men å kjøpe vil jeg vente med.

Annonse

Vi har en del fra jenta vår. Vi har vugge, stellekommode, seng og vogn. Må kjøpe ny madrass til senga og bilstol.

Blir vel kjøpt litt klær også, selv om vi har masse fra jenta vår. Vet ikke hvilket kjønn det blir, så vi får vel bare vaske de nøytrale klærne først og se det an.

Blir så imponert over at dere klarer å vente så lenge jeg!

Med de forrige var jeg også tidlig ute, men denne gangen tok det kaka. Ferdig handlet med alt utstyret i uke 12!! Tihi.Men det var grunner for det asså. Naboen min jobber på en babybutikk og jeg fikk splitter ny barnevogn til januar pris og alt det andre fikk jeg gode rabatter på samt kvantumsrabatt:-D Men det som gjorde at jeg turte å ta den sjansen var at butikken lagrer alt for meg så lenge jeg vil og hvis det mot formodning skulle gå galt får jeg alle pengene igjen!

Så da var det bare løp og kjøp:-P

Vi har kjøpt en stellekommode, vi. Og det er nok, foreløpig. Har plass til å lagre det på loftet.. Men vi utsetter det til etter at badet, gangen og kjøkkenet er ferdig oppussa.

Og deretter så kan vi bare begynne.. Stort sett. Holder også på å rekognosere i familiene våre - hva som går an å arve eller låne. Gidder ikke kjøpe noe vi kan benytte gratis. Så gjerrige er vi.

Dog gidder jeg ikke vente til juli - selv om jeg har termin midt i august. 20 dager før termin er man fødeklar.. Og sommern i danmark i fjor var bare psykovarm. Om det gjentar seg - tror jeg ikke at jeg - med min dårlige varmetakling fra før, orker å traske høygravid gjennom butikker på jakt etter den optimale vugge, seng, vogn, sengesett og alt det andre. Det er å be om trøbbel ;)

Nei, rundt 35. uke skal jeg være ferdighandla. Basta bom. Så får vi bruke resten av tiden på å sette ting opp og frem og vaske og kose og ha FERIE om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...