Gå til innhold

Juni: Er dere lykkelige?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja :) Selvfølgelig er det dager som er grå og triste, men alt i alt vil jeg si jeg er lykkelig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ubetinget ja! :o)

Livet har fått en ny dimensjon etter jeg fikk barn. Det føles som å være forelsket på nytt! Til tross for at jeg aldri har vært så trøtt og sliten….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg er lykkelig! Det ble jeg da jeg møtte mannen i mitt liv.

 

For få år siden var jeg helt overbevist om at jeg aldri noensinne kunne bli lykkelig. Så feil kan man ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er det. Men jeg prøver å ikke gå rundt og kjenne etter hele tiden, for det tror jeg ikke at jeg blir lykkelig av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er faktisk jevnt over kjempe-lykkelig=) og om jeg skulle være i dårlig humør eller ha en dårlig dag så har jeg verdens beste snuppe til å oppmuntre meg=) helt umulig å være sur når man har solstråler rundt seg hele tida=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja!! har aldri vært så lykkelig som eg er nå som eg har sønnen min=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er kjempe lykkelig :) føler meg som verdens heldigste som har verdens beste kjæreste og datter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det er jeg virkelig :)

Elsker livet mitt nå - Livet mitt med min vakre datter & herlige forlovede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg føler meg veldig, veldig heldig, selv om jeg fortsatt mangler drømmejobben og vi venter på å få flytte inn i større leilighet. Jeg elsker samboern min helt ubetinga og gutten vår er en utrolig blid og god sønn som jeg bare gleder meg så til å våkne til hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg, da?

Jeg tror ikke man automatisk blir lykkelig av å få barn, det er faktisk ikke nok. I allefall ikke på sikt.

På spørsmålet ditt må jeg svare at jeg på en måte er lykkeligere enn før fordi livet er rikere. Men jeg kjenner at jeg fremdeles må ta godt vare på meg selv for å ha det godt.

Det er en for stor byrde å legge på et lite barn at hun eller han skal være den som gjør deg lykkelig, det må man sørge for selv, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange har tolket spørsmålet til å handle om hvorvidt en har blitt lykkeligere av å få unger. Hvis det er det som er spørsmålet, vil jeg svare både ja og nei. Tanken på at jeg har fått to friske unger gjør meg lykkelig. Samtidig har jeg blitt mer ulykkelig etter at jeg ble mor, fordi jeg har fått så mange større bekymringer og blitt mye mer sårbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...