Gå til innhold

Desember: Da blir ikke Lukas storebror enda alikevel....

Anbefalte innlegg

har hatt en MA. Var på ul idag og der var det ikke liv....er 18 uker idag og fosteret dødde i uke 14 trodde de. Skal innlegges imorgen og settes igang.

Føles som at eg bare har en vond drøm....alt er så uvirkelig......sukk....

Fortsetter under...

Oppdaget de det på den ordinære UL, eller hadde du noen symptomer? Jeg var fullgått 12 uker, og hadde fortalt familien det på julaften. 1. juledag begynte jeg å blø. Hadde ikke smerter eller noe, men graviditetssymptomene hadde forsvunnet. Jeg trodde det kom av at jeg var kommet så langt....

Uff, nei det er vondt når sånt skjer

Eg begynte å føle at noe var galt da er var ca 13-14 uker, men da eg var til jordmor i uke 15 sa hun at det var vanlig å ikke føle seg gravid pga symptomene roer seg ofte ned rundt denne tiden. Hun prøvde å finne hjertelyden, men uten hell. Men begge tenkte at det kunne være at fosteret låg litt dumt til. Men hadde allikevel en følelse av at ikke alt var som det skulle, og det fikk eg da bekreftet på ordinær ul idag....Hadde eg ik vært på ul idag så kunne det fortsatt ha gått noen uker det hadde blitt støtt ut. Angrer bare på at eg ikke hørte om eg kunne fått en ul tidligere siden eg var så bekymret.....

Men eg er på en måte gla at det skjedde no og ikke senere i svangerskapet eller at eg hadde fått et barn som ik hadde overlevd.....

Men uannsett så unner eg ingen å få oppleve dette!!

ånei kor forferdelig!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet veldig godt kordan du har det no. mistet sjøl for litt over 1uke siden, va då i uke 14.

Men eh begynte "heldigvis" å blø,så eg slapp å få vite d på ordinær UL.

Meg og sambo snakket då om at d hadde vert mye verre å få vite d på UL-

Føle veldig med deg.

Håpe d går greit imåro, grusomt at du må gå gjennom en fødsel vennen.

Ta godt vare på dåkke sjøl i tiden fremover. husk dåkke sørga i rykk og napp så prøv å være ekstra tålmodig m hverandre.

D e lov å være trist og gråte så mye du vil. d e mine råd!!!

Tenke på deg!!

Stor klem

Annonse

Da er alt overstått...fikk se babyen, og det var en bitte bitte liten gutt. Hadde aldri trodd eg skulle si sånt, men han var nydelig!

Hele gårsdagen gikk "som en drøm", men merker at idag kommer alle tankene sigende.....har tatt meg selv i å styke på magen mange ganger før eg "husker" at han ikke er der lengre....

heldigvis så gidder folk høre på meg når eg kanskje gjentar meg selv ang noe eg kommer på som skjedde igår...Godt å få snakke om det...

Uff. Så trist at dere måtte oppleve dette.Dere må ta godt vare på dere selv nå.

Føler du at det rette for deg er å prate mest mulig om den bitte lille gutten du mistet så gjør det. De rundt deg skjønner sikkert at det er veldig bra for deg med tanke på sorgprosessen du går igjennom nå.

Og vi er her i desemberklubben for deg.

En stoooooooooooor trøsteklem fra meg.

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...