Gå til innhold

12 dager over termin!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å vente.... skal på overtidskontroll i morgen tidlig og lurer på om de prøver å sette fødselen igang.... noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. 12 dagerover. Sender fødestøvtil deg.håper du får kommet deg i gang. De vil vel kanskje gi deg modnings krem eller piller!

Skrevet

Det varierer sikkert fra sted til sted, men her i Tromsø setter de igang når man er 42+1 eller 42+2 hvis ikke noe har skjedd frem til da... I morges fødte en bekjent av meg sitt andre barn nøyaktig 14 dager etter UL-termin. Hun var da i uke 42+2 hvis jeg ikke har talt helt feil!! Og det skal sies at hun var på overtidskontroll på tirsdag, skulle settes igang idag viss ikke noe var skjedd. Så jeg regner med at fødselen startet av seg selv inatt, eller igår...

Forstår at du er superklar for å få ut det lille knøttet nå, men det er jo fullt normalt å føde mellom uke 38 og uke 42... Det er jo kun 5 % som føder på termin dato viss det er en fattig trøst! ;)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg skjønner deg godt! Jeg er 9 dager over termin i dag, og skal også på overtidskontroll i morgen. Aner ikke om de har tenkt å sette i gang, har egentlig mest lyst at det skal starte av seg selv. Det kommer sikkert ann på hvordan det står til med mor og barn, og hvor travelt det er på føden akkurat da tenker jeg. Lykke til uansett:)

Skrevet

OHH! Boring! Hvis d er noen trøst er du ihvertfall en del nærmere enn meg, har 5 dager til termin og ikke et fnugg av tegn her i gården! Så er jeg max uhelidig har jeg underkan av 3 uker igjen....Shit azzz! Og du er vel max 2 dager unna :) Men skjønner om du er super drita lei!!! Kjempelykke til, får håpe du får rier i natt ;) ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...