Gå til innhold

Hva gjør dere på om dagen?

Anbefalte innlegg

No når det er fint vær har eg gått litt tur,da sover hun godt og hunden blir glad.Men el så synest eg det fort kan bli noen kjedelige dager. Er jo også gøyt å se henne smile,le,prate og dette men mange dager blir veldig like.Blir liten tid for meg selv.Men no har vi begynt å få litt orden på dagsrytmen,og sovingen.

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8729569-hva-gj%C3%B8r-dere-p%C3%A5-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ute en del og triller, Malin sover så godt da og herlig for meg å få litt friskluft også. Ellers er vi på litt shopping innimellom og på besøk til venner/familie. Men er enig med deg i at mange dager blir veldig like. Hun her har kolikk da, så ettermiddagene og kveldene er til tider strevsomme.

Går tur, trener i treningstudio, besøker venner, barseltreff, shopper, pusser opp, ser TV, sover, leverer og henter storebror i barnehage, handler mat og lager middag, vasker klær, rydder, ommøblerer, steller i hagen, går på biblioteket og selvfølgelig koser med, steller og ammer lillegutt.

Gjør stort sett det samme som mammaja, unntatt stelle i hagen jeg ikke har....... den kommer etter sommeren og jeg gleder meg!!!

Så begynner vi på babysang etter påske. Men noen dager kan selvfølgelig kjennes litt ensformige allikevel, men da sier jeg til meg selv at både jeg og mini har godt av noen "kjedelige" dager uten spesielle planer, og det har vi jo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...