Gå til innhold

Hvem skal bli med på fødselen?

Matja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte at jeg skulle gjøre det alene, for jeg syns det er veldig unaturlig å skulle ligge å sprike forran X'en eller en venninne....

Men nå tror jeg kanskje at X'en skal være med alikevel..., klarer ikke helt å bestemme meg. Syns hele seansen er gnske så skummel å tenke på.

MEN SOM JEG GLEDER MEG TIL Å SE JUNIOR! :-)))

Annonse

jeg har lyst til at hele familien skal være der jeg.. hehe.. kansje ikke alle inn på fødestua da. men noen kansje.. oxo kan resten stå å vente utenfor:P hehe.. kansje litt merkelig kansje..?

men nå skal farmor,søsteren min, typen hennes og tante og onkel og kusinen min til syden like før jeg har termin:S uff.. håper jeg får babyen litt forsent egentlig...

Hei på dere! Tenkte å snike meg innom fra DIB for å se hvordan det står til her. Var selv på dette forumet ofte, og et av mine spørsmål var også hvem jeg skulle ha med meg...Valget falt på min beste venninne, som selv har født barn. Tenkte lenge på om barnefaren skulle være med, for det var litt turbulent etter han fikk vite at jeg skulle beholde barnet (vi har aldri vært sammen, og han hadde annen samboer), men den dagen vannet gikk og jeg ringte for å si at nå var det i gang, så var han der med en gang. Kjørte til sykehuset, og det viste seg at det ble keisersnitt. Han var da den første som fikk hilse ordentlig på vesla, og etter det var han helt i himmelen. Det er nå snart 6 mnd siden, og han er innom oss nesten hver dag for å hilse på vesla. Jeg angrer ikke et sekund nå på at jeg lot han være med (til og med inn på operasjonsstua) for jeg tror det gjorde noe med han....ble så knyttet til den lille hjelpesløse skapningen...Så det jeg vil si med dette innlegget er......OM dere har god kontakt med barnefar, og er gode venner, så ville jeg latt han være med. Man kan ta standpunkt på sykehuset om dere vil at han skal være med inn på fødestua....kanskje han kan sitte på gangen å vente, men da få lov til å klippe navlestrengen. Mange muligheter. Men om ikke det er et alternativ, så er jeg glad min venninne også var med, selv om hun ikke fikk gjort så mye for meg da vesla kom med ks. Er dere bestevenninner tror jeg hun ville sett på det som en ære å få være med å hjelpe deg i en ellers kanskje vanskelig, men spennende stund. Lykke til alle sammen!!! Vi er ikke så sårbare som alenemødre som man kanskje skulle tro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...