Gå til innhold

Tror dette går galt..:o(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg vennen.

Skjønner du får puls på 1000 og blir skjelvend og redd, og frykter det verste. Jeg har aldri hatt en abort av noen form, men fikk rosa utflod for 2 dager siden. Ringte volvat og fikk time i går, samme dag som jeg ringte. Da var det visstnok den ene tvillingen som kanskje var på vei ut...Men jeg vet at jeg er lettblødelig. Og det sa legen som undersøkte meg også. Han så det. Som så mange skriver her om at 90 % av blødninger er ikke farlige eller abort. Har jeg vært deg og vært engstelig så hadde jeg dratt ned til legevakten. De er der for å hjelpe deg, og skjønner ekstra godt at du blir engstelig når du har hatt en MA....

Man kan få litt rosa utflod etter samleier også, og det kan være sprukket et blodkar i skjeden for de er så skjøre nå. Men sjekk du, det er det beste.

Ønsker deg masse lykke til. Hold oss informert !

All hell til deg nå.

Klem fra babykos71

Hvordan går det med deg vennen, det er ikke morro når ting ikke forløper normalt. Blir såååååå reddddd og engstelig. Er selv veldig bekymret da jeg har fått mørk blødning. Det kan være den ene tvillingen som er på vei ut....uff...........Skal til ul mandag. Blir spennende og se om hjerte på den som er fin banker da. Blir helt nervøs av og gå og vente ja. Men men vi får tenke på at vi er heldige som har en kropp som ordner opp i naturen selv.

Takk kropp:-)

Annonse

Kjære herlige jenter!!

Tusen takk for omtanken., Dere er unike :o) Hjeeelper sååå mye!!!

Må grine litt her jeg. Siden dere ikke kjenner meg, men bryr dere!!

Jeg var på Ul i går. Og jeg kunne ikke få svar enda. hun så en plommesekk og en fostersekk.. Men ingen foster. Men hun trodde jeg bare var 5 uker på vei.Og da var det for tidlig å se. Har ikke blødd mer!! ** fingrene** Har vært på sykehuset å tatt blodprøver i dag, og skal tilbake på mandagsmorra å ta nye. Også skal jeg til gyn på ettermniddagen og få svar på hcg verdiene. Er så spent! Føler mandag er en evighet unna.

Krysser fingrene for oss, babykos71! Og håper vi kan være her i novemberklubben, sammen med alle disse flotte jentene!!

Vi får holde ut helga. Forferdelig å ikke vite om alt er ok....Tror jeg går på veggen. Er så deppa og trist.Blir jo såååå bekymra at det ligner ikke grisen. Dette er jo alt man tenker på: AT DET MÅ GÅ BRA.!!!. Håper inderlig vi har gjort oss fortjent til å få våre spirer i armene til jul... Sitter bare i sofene. Kjæresten er på butikken, skulle egentilig være med, hadde på meg sko og jakke men når jeg kom til bilen ville jeg bare hjem igjen.Ble kvalm og er liksom ikke i farta. Han kjøper noe til i kveld,fikk lyst på indisk...Får prøve å kose seg da. Jeg ropte til han at han måtte kjøpe FISKEPUDDING. Skjønner ikke selv,fikk så innmari lyst på med loff under og kanskje litt majones og pepper på toppen. Ja ja ja. Jeg krysser alt jeg har for oss. Blir spennende til mandag da. Du må holde meg oppdatert. Skal gjøre det samme. Blir jo så nyskjerrig på hvordan det går med dere her...Blir liksom som en stoooooor familie hvor vi ønsker hverandre alt godt.

Klem fra

Annonse

Ja,det er veldig vondt å ikke vite..Men skal virkelig krysse fingrene for deg også. Kommer til å gi beskjed med en gang jeg vet noe. Det må du og!! :o) Ellers så må vi prøve å slappe av i helgen ,og PRØVE tenke positivt!!

Ønsker deg kjempe lykke til!!

Stor klem!!

Hei,

Jeg har også hatt 2 dager med osa utflod. Ble engsteig og tok derfor med meg urin prøve til legen for og se. Det var ikke noe galt. Men sånt kunne skje i førsten så skaulle ikke engste meg.

Men det er lett og si det. Så ta en skjekk i stede for og gå og tenk på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...