Gå til innhold

Tror dette går galt..:o(


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Jeg var akkurat på do..og hadde rosa utflod.. Hadde det sist også..og da hadde jeg MA..Har ikke smerter. Dritt asså!! Hadde så god tro denne gangen.Blir så lei meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er 6+2...Jeg lurer på om jeg skal ringe ned til legevakta...Jeg vet at ikke håpet er helt ute, men når jeg hadde dette sist..ble det jo konstantert MA..Derfor ser jeg ikke lyst på det..:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aa nei, det faar bare ikke lov til aa skje! Jeg haaper inderlig at det ikke er noe galt med deg og den lille!!!!!! Det er jo ofte andre aarsaker til bloedninger. Du kan sikkert ringe legevakten, (evt foedeavdelingen paa 51 51 94 80?) og forklare omstendighetene dine, du faar sikkert komme inn paa en sjekk!!

 

LYKKE TIL KJAERE DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miang20&alicja04.06.07

Ring heller fødeavdeling der du bor, legevakten er rimelig negative, og uansett så blir du jo sendt til føden om de ikke kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring føden, siden du har opplevd MA før vil du bli tatt inn med en gang. Har selv blødd denne gangen, forrige gang jeg gjorde det var det MA, første gang var det sanns. en tvilling som ikke klarte seg (fikk en fin gutt), og denne gangen ser alt vel ut tross en liten blødning.

 

LYKKe til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjen! Har vært på ultralyd..Det var så vanskelig å se noe for de. Hun trodde jeg bare var ca 5 uker på vei..Får ikke dette til å stemme.De kunne ikke se noe hjerte som slo eller noe. De kunne se fostersekken og plommesekken..men ingen foster.. Nå skal jeg ta blodprøve i morra og på mandag for å sjekke hcg`en.

 

Håper dere kan krysse fingrene litt for meg!! Takk for svar jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. ja jeg føler med deg, er litt i samme situasjon som deg, men jeg holder beklageligvis på å sa nå. Mine hcg verdier var ikke bra, vi er sikkert kommet ca like langt i graviditeten

 

Men skal ikke skremme deg, noen ganger går det jo bra og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

da har jeg vært på sykehuset å tatt de første blodprøvene.. Har ikke blødd noe mer. Og det er jo positivt. Men blir spennende å se hcg verdiene..

 

Kjære kanskje mamma..

 

Kjempe trist å se at du har en sa. Det er en veldig vond opplevelse å miste. Håper du kommer deg fort igjen, og at du snart er her igjen.

Hvis dette ikke går veien, så tror jeg vi tar en prøvepause..Da blir det 2 aborter på 4 mnd. Og det blir tungt! Men jeg må prøve å være positiv til det motsatte er bevist.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...