Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg litt her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke så bra om dagen.. har hatt en del vondt i hode og følt meg uvel. lurer på kanskje det er svangerskapforgiftning.. kan jeg vente med å si det til jordmor som jeg skal til på mandagen eller bør jeg ta kontakt med lege tidligere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring du, så slipper du å bekymre deg. Har alltid hørt at det er bedre med en gang for mye enn en for lite. Får du ikke tak i legen ring fødeavdelingen!

Skrevet

Hei!

prøv med en paracet evt annen type smertestillende, drikk vann og slapp godt av. Går det over da, så kan du nok vente litt...

Men om det ikke går over etter dette, og du evt har det på samme måte i morgen bør du nok kontakte jordmor bare for å høre:)

jeg fikk svangerskapsforgiftning på slutten i sist graviditet, og dette var rådene jeg fikk da......

men du må selvfølgelig høre på din egen kropp og fornuft først og fremst, er du usikker og litt engstelig så bare ring i dag!!

Skrevet

ville ringt på føden jeg.. da de tar sv.skap forgiftning litt mer alvorligt enn legene.. og de har mer erfaring me d enn en almennlege..

jeg ville tatt en urinprøve å fått den skjekket..

bor du langt unna føden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...