Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor skal alt skje med meg hele tiden...

vi skulle få internett i dag..jeg har gledet meg til det lenge, problemet er at jeg ikke er hjemme..jeg er barnevakt for brødrene mine til i morgen..derfor var det samboeren min som skulle ta imot montøren..og jeg har holdt på å ringe han tusen ganger, men han svarer ikke..og dderfor måtte jeg utsette dette til tirsdag.. kjenner jeg blir så sint, og samtidig lei meg, fordi at jeg må ordne alt, jeg styrer, jeg fikser, han sitter på ræva og er lat.. også har jeg i tillegg sagt opp jobben og søkt om dagpenger, men den saken ble utsatt fordi jeg ikke hadde med legeerklæring...også driver jeg å sliter ræva av meg for å finne ny jobb..

også kommer den søte snille broren min hjme med skolebrød som han har laget på skolen... kjempegode, men selvfølgelig måtte jeg bli kvalm!!! jeg føler at alt går mot meg for tiden....... har bare lyst å sette meg ned å grine høyt og lenge..men kan jo ikke det når jeg har brødrene mine å passe på...

dette ble et skikelig klageinnlegg, men det er deilig å få blåst ut litt av og til..hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...