Gå til innhold

Til dere som gir kjeks....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mariekjeksen blir kjempefort myk så den får hun kose segmed selv, men er alltid i nærheten. men andre kjeks eller skiver så sitter jeg alltid rett ved siden av.

Hun får hele kjeksen i hånda og tygger eller suger av biter. Det blir mye søl men hun elsker det !

Ja den hippkjeksen er ganske hard og tar lang tid før den løser seg opp så den hadde jeg også passet ekstra godt med på. Men for all del, mariekjeksen jeg gir også, jeg er alltid i nærheten, går ikke på do mens hun sitter å spiser på den f.eks ;)

Synes det er litt skummelt med kjeks, for med tennene biter han fort av store biter. Er han urolig i stolen kan han plutselig kaste seg bakover og trekke pusten samtidig, og det kan fort gå galt med en stor kjeksbit i luftrøret.

Er vel ikke nødvendig å gi han kjeks enda, vel (kjeksene er så søte og er nærmest som gotteri å regne). Ikke nødvendig sånn ernæringsmessig i hvert fall. Bedre å la han bite på biteringer og sånn som er beregnet på det. Han får jo nok mat ellers....... (han er ganske god og rund denne her gutten, så det trengs ikke noe ekstra!).

Men det hender jeg smuler opp litt i fingrene som jeg gir han dersom jeg selv spiser kjeks til frokost eller lunsj.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...