Gå til innhold

Nå er jeg lei... (litt ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Jeg var overlykkelig i fjor sommer når jeg fant ut at jeg var gravid, men lykken ble desverre kortvarig da jeg spontanaborterte i september.

Etter dette har jeg hatt mensen ganske regelmessig hver eneste mnd. Varierer mellom 26-35 dager. Men jeg blir ikke gravid!! :(((

Problemet er at jeg begynner å spotte mange dager før jeg får mensen! Det er brunt på farge og det kommer bare litt og litt før mensen kommer skikkelig i gang.

Dette er utrolig irriterende og jeg er usikker på hva jeg skal regne som dag 1. Hvis disse dagene regnes med som mens, betyr jo det at jeg har kjempekorte lutealfaser og det er jo ikke bra...

Noen andre med dette problemet??

Vurderer å ringe gyn for å høre, men vil ikke mase...

Har gått på Pergotime annenhver mnd siden juni i fjor sommer. Skal ta neste kur i mai.

Takknemlig for svar dersom noen kan hjelpe eller er i samme situasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8728728-n%C3%A5-er-jeg-lei-litt-ekle-detaljer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har akkurat samme greiene..

Men man regner ikke med spotting som førstemens dag..

Jeg har spurt legene selv, og det er helt vanlig å spotte en eller 2 dager før mens kommer..

Men det er når du begynner å blø ORDENTLIG at det teller fra :)

Hei Elise28!!!!!!!!!!

Jeg er gravid, 9 uker på vei.

Hadde også problemer med spotting HVER syklus. Jeg spottet opptil 6 dager før ikm.

Jeg fikk spott 6 dager etter positiv el test. Det ble en god flekk i trusa for å si det rett frem. Jeg satt på do her på kontoret og tenkte, f....., jeg spotter så fort at egget ikke klarer å feste seg engang!!!!

4 dager etter, 4 dager før ikm, så kom det en svaaaaak strek på testen, og i går så jeg nurket på ul:) EN nydelig krabat med bankende hjerte.

Så om en spotter trenger det ikke ha noe og si.

Å nå ble jeg glad!!! :))

Jeg spotter også opptil 6 dager før ikm. Har også tenkt at egget ikke vil rekke å feste seg. Har jo gått veldig mange mnd nå siden jeg mistet, uten at jeg har blitt gravid igjen. I februar var jeg veldig optimistisk fordi gyn sa etter UL av livmor at alt så perfekt ut til at jeg skulle kunne blir gravid den mnd + at jeg hadde veldig mye bivirkninger av Pergoen ( som også skulle være positivt). Men det ble nedtur igjen.

Hver mnd håper jeg og håper. Har hatt pause fra prøvingen denne mnd, men neste syklus er det på 'an igjen. Slitsomt dette.

Gratulerer så mye med spiren forresten! :))

Prøvde dere lenge eller gikk det kjapt med dere?

Masse lykke til videre i svangerskapet!

Vi prøvde 3 mnd før den satt, så ikke så lenge (selv om det føltes sånn...)

Så bra at gyn er positiv, du vet jo også at du kan bli gravid!!!

hvis du ikke har trøbbel med urinveisinf så anbefaler jeg og ha sex før man legger seg og sove med soldatene:) Ikke at jeg vet, men det kan jo ha vært det som funket for meg:)

LYKKE LYKKE TIL!!!!!

Her har du litt babystøv til hjelp:)

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...