Gå til innhold

Hvem skal på UL i neste uke?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i slutten av august, så er sist med alt her inne!! Har ikke kjent spark enda, har ikke hatt 18-ukers UL enda, ikke fundus måling osv. osv. Er det flere her som skal ha UL i neste uke? Jeg er jo mest opptatt av at den er frisk, men var på 12 ukers UL og da var alt bra. Så er nå mest opptatt av om de klarer å se kjønnet. Tror det blir gutt. Er det noen flere "slutten av august jenter" som venter i spenning??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8728649-hvem-skal-p%C3%A5-ul-i-neste-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg-jeg-jeg!!!!!!!:)

jeg har foreløpig termin 31.august, men skal på UL på mandag kveld jippi! jeg håper alt står bra til, og at babyen virker pigg!! om det blir gutt eller jente spiller ingen rolle akkurat nå, men jeg gleder meg til å få vite hva det blir:)

Jeg skal på ul til mandag..

Jeg har termin 14. august. Men har vært hos lege opptil flere ganger allerede.

SF mål ble målt allerede i 12. uke. Var på ul når jeg var 17+1. Nurket lå så krøllet til at jeg fikk ny time som altså er til mandag.

Jeg har kjent liv i magen i flere dager. Pappa'n kjente spark eller noe på onsdag morgen. Blir nok flere spark og hardere spark etterhvert som tiden går.

Annonse

Jeg har termin 19. august og skal ha den ordinære UL 29. mars:) Skulle gjerne hatt den allerede nå, men skal nok overleve å vente en uke til. har vært på 12-ukersUL, derfor ville han vente litt med neste... Hååååper å få vite kjønnet!

Har nettopp ringt og fått time til privat UL på tirsdag, det var noen som hadde avbestilt. Er 18 uker, termin 27/8. Legen min hadde glemt å sende henvisning til ordinær UL, så d ordner seg heldigvis likevel. Vært hos JM to ganger og hørt hjertelyd, men synes jeg kjenner lite liv til nå. Det bekymrer meg litt, for jeg har to barn fra før, og mener å huske at jeg kjente mer tidligere da... Skal bli godt å få overstått UL, både gruer og gleder meg = gleruder meg!

Heihei! Jeg har termin 27.aug, og skal på første UL torsdag 29.3. Har ikke vært hos jm eller lege og hørt noe hjertelyd jeg, så er veldig spent på hva som er inni der...Har heller ikke kjent noe bevegelse i magen enda, men den er stor som en ballong, så noen må det være inni der!! Har tellt dager i 6 uker nå, endelig er det snart min tur...

Annonse

jeg skal på ul på tirsdag for å anslå nøyaktig termindato. Var på ordinær ul for 14 dager siden, jordmor fant ut at jeg da bare var 16 uker på vei og ikke 18 som jeg selv trodde. Det var derfor for tidlig å anslå termindato. Heldigvis sto alt bra til med den lille. Gleder meg bare til å se h*n igjen :)

Hei! Venter nr. 3, men er utrolig spendt for UL! Er nesten som om kjønnet betyr mest denne siste gangen:-) Har en av hver fra før, så i utgangspunktet betyr d ingenting, men d har jo litt å si hva slags søskenflokk de blir:-) Har termin 29. august, og skal på UL på onsdag (28.3)! Blir spennende om datoen holder seg.. Håper mest på et augustbarn:-) Kjenner masse liv og røre så jeg regner med at alt er som d skal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...