Gå til innhold

Jeeeeiiiii!!! Hodet er festet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke siden jeg var hos jm og fikk den triste nyheten at hodet ikke var festet :(

Idag da jeg var hos legen klarte hun ikke å rikke på det! :) 39+6 idag, så jeg synes hun er litt vel treig.. Men! Det er håp!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos JM i dag og hodet var visst festet.. Er "bare" 36 uker på veg, men vet ikke om dette sier noe om at jeg kanskje føder før tiden. Noen som vet?

Skrevet

har absolutt ingen ting å si om når fødselen starter. Sist festa hodet seg i uke 34 hos meg og jeg gikk en uke over.. :s

HI: Gratulerer med at hodet er festet!! Er betryggende at de ligger rett vei!! Alt går litt lettere da.. hehe..

Skrevet

ÅÅÅå.. grattis MORRO:) du har jo ikkelenge igjen da, kanksje h*n kommer snart:) Var hos JM i går og ho sa at hode nesten er helt festet seg hos meg også:) men er ikke det litt tidlig for meg? har to venninner som de hode festet seg i uke 33.. trodde det festet seg rundt uken du var i jeg..

Skrevet

Tror det er veldig individulet når hodet fester seg. Min lille bebis har ligget med hodet ned hele tiden, kanskje det har noe å si + at jeg er ganske kort i ryggen (liten plass for den lille). Men det er jo betryggende å vite at han ligger rett vei :)

Skrevet

Takk :)

Har nesten gått og vært litt nervøs for at vannet skulle gå.. Ikke bra når hodet ikke er festet. Må nå var det betryggende å høre at alt er i rute :) Nå kan rien bare komme ::))

Skrevet

nå var jeg litt på jordet.. hehe.. trodde du var i uke 39.. (surrer fælt om dagen) skjønner ikke hvor jeg fikk det fra.. hehe.. Men uansett.. bra tegn til at hode har festet seg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...