BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 En uke siden jeg var hos jm og fikk den triste nyheten at hodet ikke var festet Idag da jeg var hos legen klarte hun ikke å rikke på det! 39+6 idag, så jeg synes hun er litt vel treig.. Men! Det er håp!!
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Var hos JM i dag og hodet var visst festet.. Er "bare" 36 uker på veg, men vet ikke om dette sier noe om at jeg kanskje føder før tiden. Noen som vet?
**synne** Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 har absolutt ingen ting å si om når fødselen starter. Sist festa hodet seg i uke 34 hos meg og jeg gikk en uke over.. :s HI: Gratulerer med at hodet er festet!! Er betryggende at de ligger rett vei!! Alt går litt lettere da.. hehe..
_Mita_<3 Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 ÅÅÅå.. grattis MORRO:) du har jo ikkelenge igjen da, kanksje h*n kommer snart:) Var hos JM i går og ho sa at hode nesten er helt festet seg hos meg også men er ikke det litt tidlig for meg? har to venninner som de hode festet seg i uke 33.. trodde det festet seg rundt uken du var i jeg..
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Tror det er veldig individulet når hodet fester seg. Min lille bebis har ligget med hodet ned hele tiden, kanskje det har noe å si + at jeg er ganske kort i ryggen (liten plass for den lille). Men det er jo betryggende å vite at han ligger rett vei
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 Takk Har nesten gått og vært litt nervøs for at vannet skulle gå.. Ikke bra når hodet ikke er festet. Må nå var det betryggende å høre at alt er i rute Nå kan rien bare komme :)
_Mita_<3 Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 nå var jeg litt på jordet.. hehe.. trodde du var i uke 39.. (surrer fælt om dagen) skjønner ikke hvor jeg fikk det fra.. hehe.. Men uansett.. bra tegn til at hode har festet seg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå