Gå til innhold

November: Dere som gir mme og grøt...


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Når får de grøt,og hvordan gjør dere det med melka da?

 

Gir dere melk som drikke innimellom til grøten,melk rett etter grøt,eller melk som eget måltid litt senere?

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg gjør det,så gir jeg litt grøt(har ikke enda begynt med fullt måltid på grøt) og så få han melk etterpå.Ser for meg at når han får et fullt målltid med grøt,så blir det litt melk i det måltide også.De må jo ha noe å drikke,men om jeg gir innimellom eller etter,vet jeg ikke,for det kommer vel litt ann på hvordan gutten liker det best selv.Ser for meg at jeg prøver å gi melken helt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.Hun spiser en full posjon med grøt,så ble litt usikker...hun blir ganske mett av grøten,så er litt vanskelig å få i henne noe etter grøten.Tenkte kanskje hun tok litt melk hvis jeg gir det litt innimellom grøtskjeene....?!

Jeg vet ikke jeg...

 

Fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningmelon: hvor lang tid gikk det fra småen din fikk smaksprøver, til du begynte med en full porsjon med grøt?

Småen min har fått smaksprøver i to dager nå, så regner med jeg må gi han det en stund enda. Men hvor lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mini får grøt som mat, flaske med melk på natta, og vann som tørstedrikke på dagen og til grøten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...