Gå til innhold

et lite spørsmål fra litt redd,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen på mandag. er nå 6+3. Han gjorde en gu bare for å ha det unnagjort liksom. Også tok han en klamydia test (enda det er totalt unødvendig..)Jeg begynte å blø litt fra livmortappen og han sa jeg ikke måtte bekymre meg for dette da det ikke hadde noe med "bebien" å gjøre. det kom bare litt brun utflod. Men det kommer fremdeles pittelitt brun utflod! Åe....dumme legen..Det er veldig lite, men er litt redd fordet.

Tror dere jeg trenger å bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blør alltid etter gu. Det er helt normalt. De pirker jo borti der, og da blør man fra huden, som om du har fått et rift! :)

Hvordan føler du deg ellers da? Er rett bak deg. he he he.

Skrevet

Hei!

Legen skal ta en klamydiatest av alle gravide under 25 år. Det har jeg lest, og det sa min lege til meg for en uke siden da jeg var der.

Og jeg blødde også litt:)

Helt normalt:)

IKKE BEKYMRE DEG!!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har hatt slik blødning to ganger i løpet av svangerskapet og er nå 11 uker på vei, alt står bra til her ihvertfall:) Du trenger nok ikke å bekymre deg så mye over dette da det er ganske vanlig. Så lenge du ikke blør fra livmora så er ikke dette farlig og når legen har konstatert at det kommer fra livmortappen så ville jeg ha tatt dette helt med ro.

Lykke til videre med svangerskapet....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...